Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2008 23:17 - Мозъчни халюцинации*
Автор: anlov Категория: Изкуство   
Прочетен: 15645 Коментари: 58 Гласове:
0

Последна промяна: 03.03.2013 22:23


   (из "Дневникът на върколака от Кръвна нива"  - 
                           откъс от "ПРОКЛЯТИЕТО НА ВЪЛЧАТА ДЕВА")



image 
 
     (без дата)

     В мен се надигат сили могъщи и страшни, които не мога да укротя. Желая любовта на момичета и момчета, понеже имам чувството, че без нея ще умра. Но докопам ли се веднъж до тяхното себеотдаване, те се превръщат веднага в мои жертви. А аз с всеки изминат път ставам сякаш все по-алчен и по-алчен. Тъпча се, засищам себе си. Любов, любов, любов! Като вампир съм се впил в това “Обичам те! Обичам те! Обичам те!” С жестокост го всмуквам някъде надълбоко вътре в мен, където, чувствам, се е скрило чудовището. А то се наслаждава да кръволочи, да разтвори после тъмните си криле, добили размаха си от изтичащото заедно с последните капки живот преклонение, и да ме отведе при следващата, нищо не подозираща, разбира се, жертва. Не беше ли подобно и с Джулия, и с Емилия, и с Мира едно време, макар да не бях стигал до такива крайности? Просто не ми беше позволено тогава. А и не бях се усъвършенствал толкова в изкуството на съблазънта и измамата. “Влюбеният егоист”, както го наричаше Александър (и с право), не можеше да набави на обектите на обожанието си това, което и самият той едва ли някога е притежавал. Дори сакралната майкина икона не беше пощадена от изгарящия ме и мен идоложертвен огън.
     Докъде ще стигна така?!


     (без дата)

     Докъде, докъде ще стигна така? С всеки изминат ден деградирам. Свикнах с глутетимида и кодеина. Едвам се въздържам да не мина на хероин. Вече разнообразяваме нашите оргии с хомосексуални перверзии, които взеха да ми харесват. На няколко гаджета даже обявих, че съм “би”. Забавлявям се тайничко да им се надсмивам, да ги презирам. Да съм цинично извратен, садистичен с тях. А се влюбвам ли влюбвам... Аз съм най-романтичният. Така поне ми казват всички след първите флиртове. Та нали и самият Дон Жуан започва своите приключения с въздишки по луната. А в храма е бил привличан от сладкия Мариин лик. Очите ни излъчват невинност. Какъв ти грях! Обаче ето, припада нощ. И после – идолът се съблича. “Ела при скорпиончето, миличката ми! Нека нощта ни никого не наспива. Искаш ли да бъдеш принесена в жертва на Луцифер? Хайде, мила, в нечовешкото е скрита еротиката!"
     Докъде ще стигна така?!


     28 май

     Идва края на срока, а мен така ме е хванал скиталчески мързел от неокласически посттоталитарен източнобалкански и безработно-пролетарски тип. Тоест, мога да обикалям по сто пъти на ден Морската и да се халосвам с този и онзи, само не и да зубря.
     Оф…
     Бе мързи ме и толкоз.
     В тая абстиненция…
     Освен това, нямам пари даже и за хляб, долните ми гащи са се прокъсали отвсякъде, пастата ми за зъби свърши още по-миналата седмица и сега трябва да лапам мухи, да ходя без долни гащи, а моите събеседници да свикват с лошия ми дъх. А постепенно той ще става и убийствен, понеже кариесът ми – кучият му син, сигурно ще се превърне в пулпит без да има кой да му попречи. После клещи, болка и кръв… и първата протка ще е зейнала между зъбите ми. Тъкмо ще плюя оттам на всички, които ми помогнаха да деградирам до пишещия в момента трагико-комичен депресант и до малоумната наркоманска отрепка, населяваща с телесата си улица “Трета глуха”.
     Затова – поради тия и “некои други съображения”, позволете ми сега да изразя своята “благодарност” към първоапостолите и основоположниците на несбъдналия се земен рай другарите Маркс, Енгелс и Ленин (както и към “първия учител Димитров” и неговите дегизирали се с модерен европейски соц ученици) и да ги уверя от свое име, че аз съм само една от милионите реещи се из хаоса прашинки, запокитени там от техните големиголеми та чак неземни и розовирозови та чак алени като кръвта ни мозъчни халюцинации.


     (същият ден – няколко часа по-късно)

     Понеже почерпката с помпичка почва да ме възнася, бих искал от импровизираната трибуна на моя прясно варосан “курник”, където мога да изкукуригам хептен, докато мътя полозите на днешните социалистически квачки, да завърша с нещо по-тъй бодряшко. Една наркоманска пародия на плачливите жалби по отминалия соц дали няма да свърши по-добра работа за гласоподавателите, които трябва да видят в НАС “благоуханния” плод на всичките прословути реформи? Ех, ако някой от тях можеше да я чуе… пък и да почерпи сетне, да му се не види!
     “И тъка, другари и другарки, къту гу предадооме суциълизЪма и ни можааме дъ си гу упазиме, ний съ нътресооме у тува неидинтифицируему убществену състуяние, куету вечи толкуа петилетки ни върти и глъвузъмайва, къту чи ли сме у неакву ъмериканску влакче нъ ужъсити. Дубре, видяаме митинги, бдениа, шествиа, Кръгли маси... дури НАТУ и Иврупейскиъ съюз видяаме, амъ къкво ут тува?!
     А можееме ощи дъ си имъме киселоту млеку пу 23 стутинки, и то у стъклени бурканчеатъ. И не дъ ги пием теа скъпи химии, а да съ жъбуркъми с ълтай, сайдер и кооп-колъ. И вместу неакви си “Фукли”, “Недели” и тем пудобни сладки извръщениа, дъ си нагъами ду припадък линдзерити и триочкити. (Въубще, некуй ут по-младити знае ли как изглеждът теа Титаници нъ рънителну-вкусувътъ мисъл?) Оф, и лютеницатъ с орцету неаши дъ прилича нъ долнупробен сладкокисъл кетчуп, ниту шипкувиъ мармълад – нъ неаква неръзпузнаваема резливъ кунстистенциъ. Пъ и гивреците ми съ струат сиа с по-мънички дупки, пуръди куету спрех дъ ги купуъм, къту вечи съ заричам да съ утрека зъвинаги и ут жилаву-тестяните мазни баници и тутмъници, с онаа заседащъ в гърлуту изваръ ут стерупор. Не съм чак толкуз прост дъ не спомена и производствуту нъ алкоолни минтета. Зъклеам съ у пъпъ му нъ бай Ганю! – щеши дъ бъде "Мисиътъ невъзможнъ". Е, саму дету в главнътъ ролъ неаши дъ участвъ Томича Круз, а не по-малку известниъ ут негу цар Киру. Васку и Жорку Илиеви, Илийчу Пъвлов, Коситу-Боситу от Самукув, и изобщу целата плеада ут мъртви гирои на Преода ни сеа щеа дъ водат дилигациити нъ бългърските бурци, щънгисти и буксьори пу състезаниъ и улимпиади, ъ не дъ бъдът бившъ клиентелъ нъ Пугрибалните бюра. Чи дае и тоа мурук Кадъфиту щеши дъ ни й пръв приятел, ъ не къкту сиа – зъкуравел враг. Данчету Ристовъ щеши дъ си пее у кунгреснити зали нъ Хъвана, дету у уфициалнити ложи щеа да седът Фидел и унаа Марадона, ъ не да съ изявеа къту жури у неакъв си съмнителен там "Мюзикъл айдъл". Чалгътъ – къту истествен придатък нъ мутризациътъ, неаши да съ разгури тъй яку къту пужар у гура пусред върла сушъ, а щеши дъ си зъмре ощи с нелигалните изпълнениа нъ Хисарскиъ поп. Бедствиету "Азис" неаши да съ разръзи въубще, ниту да стани "Кътрина", ниту "Въсилка", а слъдкупойниъ славей ут Костинброд, мисла, щеши дъ стигни най-многу ду сулист нъ хоръ нъ Струителни вуйски. Ъ, да... И Миленъ неаши дъ пее, чи "неа нерви", ъ примерну... "Сичку е любов". Тугаа и мичтите ни неаши дъ бъдът "в зилену, в зилену" (той долърът и биз другу съ срина), а вместу дъ искъми сто Мерцедесъ дъ имами и сто години дъ ги каръми, щеами да съ зъдуоляаме с "Ладички" "зъ пу пийсе гудини" (дустатъчну ни беа, нали?). Саму "цвитъ нъ Ферарито" па щеши дъ си й чирвеничък, убаче маркътъ... маркътъ... тя щеши дъ е или нъ пруслаенътъ "Волгъ", или нъ дустулепнътъ КПСС-къ "Чайкъ". Нищу, чи сме свикнаали дъ ги виждами саму у траурну, кумунистическу черну. А, и ни ми приказвъйти, чи некуй щеши да съ усмели дъ цепни дънките нъ некугу, пунеже у Белине – честнъ пиунерскъ, щеа дъ цепнът негувити! А сичките Радки-пиратки – дъ бъдът въдвурени у убразцов поредък, дудету станът прилежни и убръзовъни пучти къту възружденскъта героинъ Радъ Гуспожинъ. Мумиатъ на Гиорги Димитрув-Тарабъта (какту съ гу нъричали у Куминтерна) щеши ощи дъ си стуи нъ покъз и дъ предизвиквъ поклунение къту пред илядулетен игипетски фъраон, а не дъ бъди придаденъ зъ ръна нъ червяити у неаква си там кална пудземнъ кумуналкъ. Щеами дъ разглеждами пу стенити нъ учрежденията не саму ликъ нъ Левски, зъстанъл голуглав пред съдъ нъ Историътъ, или нъ Ботев с ониъ ми ти "гол у ръкътъ нож", ну дъ бъдим зъслепяани и ут високити умни чила и учибийну гиниалните голи темита нъ членувите нъ Пулитбюро. Би било никуректну спремо наште бивши приятели и пъртньори дъ не дубаа и тува, чи ипидемиътъ ут улични псетъ въубще неаши дъ стуи нъ дневин ред, тъй къту ревнустните пуследуватели нъ Хо Ши Мин редовну щеа да съ грижът тя дъ бъди потушаанъ ощи в зъродиш. Ръзбиръ съ, чи лозунгъ па щеши дъ й: "Тероръ – долу! Съюз със СССР!", къту в дубавкъ щеши да съ чувъ: "Чувек зъ чувекъ е брат... (и тукъ маалку по-тиичку, със съскъне) ръзбра ли бе, гад?!"* /* Цитат от Радой Ралин (бел. авт.)/ И па щеами дъ си читеме и припручитъми "Как съ къляаши стуманъта", за дъ съ привръщъми не просту в силни оръ ут плът и кръв, а в желиза (ни помните ли как бе прусъскал в едно емблимътичну стиотвурение фъшисткиът ъгент нъ гироъ-кумунист?), убаче и дъ затъяъти дъа пред пъртизънлъкъ нъ тъварища Янка из города Правеца. Ъ не дъ си губити времиту с неакви си екзинстинциални блудкаши, с куиту Запъдъ погреба жив соц-риализЪмъ наш роден. Верну: държавицъта ни стааши все по-дръгливъ и ни беши вечи онаа нъпръщела швейцарскъ мунтъфонкъ, ут куяту бозаа неколку покулениа Крълимаркоуци. Убаче имъши твърде многу зъ дуизсуквъне ут неа и тува ъку ни си прулича впуследствие!... Казвъм ви ощи: със сигурнус неаши дъ експириментирът върху нас тъкиа пришълци ут низнайни пуселениъ къту Къшпировски с ониъ висок и прикълену равен къту нъ чъвдарче бритон, чирнуризецъ Фори-Свитулкъта, тъйфунити с нежни имена и цапнъти устенцъ Слави, Евгени, Волен и Дим, гиниалниъ шпионин, сделън в СССР, Ъндрей Карлувич, безгръбначнуту мекутелу Любен Берув, наакъниъ кумсумолец Жан Видинув, Стефчу Суфиянски-The Big Smile-ъ, Мъдритскиъ чудутворец "Осимстотиндневку", ъгентите пуд прикритие Гоцету и Савъта, Тигъръ нъ сидемте нъдувки БББ (лесну е зъ утгатвъне кой е пъ тоъ), Сирьожа, вместе с ево Путиновские батюшки-тъварищи и бъгъбонтски кълъбълък ут гьонсурати, койту маа дъ ни извози ут Ивропъта с "Уриент-икспресъ", и т.н. и т.н. Да, де... и уктуподи къту Миждунъродниъ Вълутен Фонд и Свитовнътъ банка. Къту чи ли СИВ и "Вършавскиът догувур" ни ни беа предустатъчни...
     В зъключение, увъжаеми другарки и другари, бий желал дъ кажъ саму следнуту: къту ни мужааме дъ пуструиме кумунизЪма и сичку дъ ни е безплатну, шъ си плащъми сигъ, и то здравътъ шъ си плащъми.
     Блъгудъра ви зъ вниманиету!”
     (Моля, не отбелязвайте за протокола, че не следват бурни ръкопляскания!)

     *Заглавието ми е поднесено в дар от блогъра 777 


       (след дългата пауза, още един откъс от книгата; следва продължение)



image


 



Тагове:   разврат,   комунизъм,


Гласувай:
0



1. wonder - Даам...
13.10.2008 23:25
Ти... Но Ти..., както би казал Ромен Гари си... Голям Гальовник. ;)))
цитирай
2. anlov - Може би.
13.10.2008 23:38
Но зависи на кого... и за кого... Ъхъ:)
цитирай
3. ddima - И здравата си плащаме!
14.10.2008 00:29
Никой не иска да чуе, а и да види -“благоуханния” плод на всичките прословути реформи.
цитирай
4. anlov - Защо им е на тия
14.10.2008 00:34
да си развалят настроението, придобито от разграбването и опустошението?!
цитирай
5. ddima - На учителя с любов
14.10.2008 01:15
Вчера изгледах клипа. Не, не искам да повярвам, че това е истина!!
Ето, с това плащаме. Жестоко е!
цитирай
6. anlov - Да, филма на Стоян от btv е потресаващ.
14.10.2008 02:31
Скоро гледах и един материал за Ленин - един от най-големите сатрапи в историята на човечеството. Налагащ идеите си, отприщвайки реки от кръв. И какво ми направи впечатление ли? Че бащата, въпреки педагогическата си начетеност и постигнатите големи успехи в сферата на образованието, не е обръщал абсолютно никакво внимание на своите деца. Просто ги е оставил да бъдат лесна плячка в лапите на модерните за онова време революционни идеи. Резултатът всички го знаем какъв е.
А у нас сега доубиват и без друго полуживото семейно тяло (с новият Семеен кодекс), та не знам дали още сме видели и частичка от най-лошото.
Не можем постоянно да създаваме "Франкенщайновци" и после да се молим те да не се обръщат срещу нас. Шизофренично е някак-си, нали?
цитирай
7. ddima - Ще цитирам Мартин Карбовски
14.10.2008 16:32
"По-голямо проклятие сами не можем да си причиним. В друга страна, на друго място журналистите нямаше да са сами. С тях щеше да е държавата или поне онова животно, което у нас не иска да се роди, така нареченият гражданин."
цитирай
8. anlov - "Държавата - това съм аз" - много сме далеч от такова царствено мислене, което е проявявал дори егоцентрик като Кралят-Слънце:)
14.10.2008 18:11
Все още предпочитаме да стоим в онова безтегловно състояние на духа, което умни хора са нарекли "терора на познатото". Миналото може да бъде голям капан със своите блянове и илюзии. И заслепени от тях, ние да си стоим вътре и да не виждаме какви са съвременните реалности.
Помниш ли христоматийния пример за израилтяните, които предпочитали робството в Египет пред трудностите на битките за извоюване на "Обетованата земя"?
Ей ни сега нас - в същата ситуация сме.
Безцелно обикаляне в пустинята, придружено с много вопли и ропот... и възкресяване призраците на миналото.
Предпочитаме да флиртуваме с тях, отколкото да си имаме работа с "гигантите" (т.е., с предизвикателствата, произтичащи от динамиките в съвременния свят).
Обаче придобиването на истинското ни наследство, както и на свободата и независимостта ни, преминава единствено през битките с тях.
Вярно е, че няма такова нещо като "подарена свобода".
Поздрави!:)))
цитирай
9. rotazia - Просто ме накефи отвсякъде, поз...
15.10.2008 09:07
Просто ме накефи отвсякъде , поздрави от мен !
цитирай
10. anlov - Да се направя на културен сега и да кажа: "Мерси, rotazia!":)
15.10.2008 23:26
Тук всеки слугува на другите кой както може.
цитирай
11. ddima - Трябва да се промени мисленето ни!
16.10.2008 00:24
За жалост, все по зле и по зле става!
У нас няма да се роди, така нареченият гражданин....

лека нощ!
цитирай
12. 777 - Кофти заглавие.)
16.10.2008 10:53
Сменяй го, че отблъсква.
цитирай
13. anlov - ddima,
16.10.2008 22:05
така е, мисленето и манталитета се променят много по-трудно от законите, примерно.
Не вярвам, обаче, че е невъзможно.
цитирай
14. anlov - 777,
16.10.2008 22:08
ако предложиш някакво друго, може и да се навия.
цитирай
15. monna - Оригинален си!
16.10.2008 23:36
Допада ми стилът ти!
Поздрав!
цитирай
16. anlov - monna, благодаря ти!
17.10.2008 10:05
Просто съм си аз. Старая се да не играя в чужда пиеса, както съм сигурен, че и ти го правиш.

Наистина оценявам думите ти!

Приятен уикенд от сърце!:)))
цитирай
17. 777 - 'Mозъчни халюцинации'
17.10.2008 19:08
Става ли?
цитирай
18. lubopitstvo - Ще бъда откровена
17.10.2008 19:15
От вчера съм тук.Попаднах в блога на един свръхинтелектуалец, а там пък попаднах на теб, като на един друг свръхинтелектуалец....Определено си умен мъж, в главата ти е цяло свърталище от мисли и сигурно хич не ти е леко.Имаш и талант-особен, странен, но точно това му е интересното.Желая ти успех и ще чета всичко, което напишеш!
цитирай
19. anlov - 777,
17.10.2008 21:24
ето-на:)
цитирай
20. anlov - Скъпа любопитна, благодаря ти за хубавите думи!
17.10.2008 21:33
Но за малко да ме обидиш, без да искаш: да ме наречеш "свръхинтелектуалец"... Та аз даже не се смятам за средностатистически умник, а ти - "свръх". Мога да ти гарантирам, че всичките ми добри приятели са с класи над мен и ако са ми наляли малко акъл в главата, то "заслугата" за това си е абсолютно тяхна.
Желая ти весел уикенд!
цитирай
21. natalia77 - консултация за "мозъчните халюцинации"
17.10.2008 21:42
Ако мозъчните халюцинаци водят до невменяемост, т.е. до невъзможност на деецът да разбира свойството и значението на извършеното от него,то извършеното деяние изкючва наказателната отговорност.Поздрави от госпожицата !:))
цитирай
22. anlov - Господинът благодари на госпожицата за безплатната правна консултация!:)))
17.10.2008 23:07
777, видя ли сега в какво ме забърка?:)
цитирай
23. lubopitstvo - Благодаря и на теб весел уикенд!
18.10.2008 11:08
Това"свръхинтелектуалец" беше написано искрено и добронамерено.Темата, на която попаднах беше спора за произхода на нашият свят и в него с научни доводи ти и един уважаван от мен господин доказвахте един на друг правотата си.Спорът беше наистина на високо интелектуално ниво.Скромността краси човека, но понякога е излишна.
цитирай
24. anlov - Не оспорвам, така е.
18.10.2008 14:34
Преди време страхотно се надценявах и изхвърлях. После преживях някои неща, които ме накараха да си седна на задника и да се поукротя. Но пък забелязях, че постепенно изпадам малко в другата крайност, което позволяваше на някои недобронамерени спрямо мен хора да ме мачкат.

Така че все още търся разумния баланс.

Усещам какво струи от теб и в случая не се притеснявам особено:)))

Поздрави!
цитирай
25. lubopitstvo - какво струи от мен?
18.10.2008 15:30
Много е лесно в нета човек да се заблуди точно в усещанията си към различните хора.
цитирай
26. anlov - Тъкмо добронамереност.
18.10.2008 16:35
Иначе за заблудите си права - лесно заблуждаеми същества сме.

Аз самият не желая да плъзгам никого относно собствената си персона, понеже такива са ми убежденията. Но е друг въпросът колко души ще ми повярват, понеже лъганите много не вярват на никого (или почти не вярват, а ние сме част от народ, който се е портил и е бил портен на поразия).
цитирай
27. lubopitstvo - Абсолютно вярно, за съжаление. А ...
18.10.2008 17:24
Абсолютно вярно, за съжаление.А тук всеки може да бъде какъвто си иска.Дано поне бъде добронамерен в ролите, които си е избрал да играе.
цитирай
28. 777 - А не така. )
18.10.2008 23:11
Това в скобите още е там, а не бива.
цитирай
29. anlov - Е ти сега ме почна като политкомисар по просветата:)))
19.10.2008 17:51
Това остава и точка по въпроса.
цитирай
30. анонимен - GrEiSwgQWmrtjgMutZJ
24.05.2011 06:56
BION I'm imrepsesd! Cool post!
цитирай
31. анонимен - fmYRIouvAYDxmrCm
24.05.2011 11:10
BION I'm impresesd! Cool post!
цитирай
32. анонимен - UZTcFcNUFmRBL
24.05.2011 12:39
Now thatВ’s sblute! Great to hear from you.
цитирай
33. анонимен - ALgayUfy
24.05.2011 13:34
That's way the bseetst answer so far!
цитирай
34. анонимен - xSoEwCEJFu
24.05.2011 15:13
Ds3TxI <a href="http://kdgtucftwxps.com/">kdgtucftwxps</a>
цитирай
35. анонимен - uvzxERDKwAnsubn
24.05.2011 15:29
HHIS I should have thoguht of that!
цитирай
36. анонимен - dhioYdOgPVcbgh
24.05.2011 20:01
Good point. I hadn't thouhgt about it quite that way. :)
цитирай
37. анонимен - CnkdrfKfbg
25.05.2011 13:32
s0f85A <a href="http://icmjrwvobezq.com/">icmjrwvobezq</a>
цитирай
38. анонимен - GpiQiqRChFn
25.05.2011 13:47
RBwYEV <a href="http://vekfljywjmvw.com/">vekfljywjmvw</a>
цитирай
39. анонимен - gwRMJIyoWGEi
25.05.2011 13:51
Dkyl7o <a href="http://lxznzewpedqc.com/">lxznzewpedqc</a>
цитирай
40. анонимен - GGHSiQLfvNq
25.05.2011 14:11
grYIVf <a href="http://cfbjzrgtwrsm.com/">cfbjzrgtwrsm</a>
цитирай
41. анонимен - ZddjiBqngOBa
25.05.2011 17:50
3drZ2c , [url=http://tepnuumexbeg.com/]tepnuumexbeg[/url], [link=http://ewuqmvlejrsp.com/]ewuqmvlejrsp[/link], http://qqeuzrjrfnqc.com/
цитирай
42. анонимен - dKjIijYSLQ
25.05.2011 18:20
E7Rcal , [url=http://cishqzzpltbc.com/]cishqzzpltbc[/url], [link=http://kjxyuqbcqgvx.com/]kjxyuqbcqgvx[/link], http://puyycbyifpms.com/
цитирай
43. анонимен - wMKTblnrmxAMZBXIqOK
25.05.2011 18:26
XhqP1s , [url=http://dksaiyqguggb.com/]dksaiyqguggb[/url], [link=http://vwoztsqkfoih.com/]vwoztsqkfoih[/link], http://gbtansawxwnc.com/
цитирай
44. анонимен - cGkWfLNytgH
25.05.2011 18:46
zs3fdB , [url=http://szobirerldxs.com/]szobirerldxs[/url], [link=http://dinfiuqcirhy.com/]dinfiuqcirhy[/link], http://ptbnhzfhlzgs.com/
цитирай
45. анонимен - HUBRaMRzQWHYNXRH
25.05.2011 19:07
jt5lfU , [url=http://nkjoxolhkyky.com/]nkjoxolhkyky[/url], [link=http://pvmdodjajuao.com/]pvmdodjajuao[/link], http://ftbyqazowhpm.com/
цитирай
46. анонимен - hQJqCgPtHd
25.05.2011 19:45
v8JP6N , [url=http://yrygrdhqkawy.com/]yrygrdhqkawy[/url], [link=http://slaqcipkiauu.com/]slaqcipkiauu[/link], http://bmuavlbxuxoe.com/
цитирай
47. анонимен - yfqSKryHNrGycMa
28.05.2011 13:35
NeTMGw <a href="http://gftdiocopssp.com/">gftdiocopssp</a>
цитирай
48. анонимен - MNvVOfanbnkGXexCdqV
28.05.2011 13:52
EwdA0t <a href="http://mqoqzeuvitjb.com/">mqoqzeuvitjb</a>
цитирай
49. анонимен - CyMsQrWXlnIMlFe
28.05.2011 13:55
SrhaWJ <a href="http://flrokvjjsvet.com/">flrokvjjsvet</a>
цитирай
50. анонимен - tOilElIvpBAokUVvvH
28.05.2011 14:00
5rPMLC <a href="http://oaupseltohnr.com/">oaupseltohnr</a>
цитирай
51. анонимен - VjFJQcLZAauLndXcL
28.05.2011 14:07
Ekar3C <a href="http://wdqrolgaykrq.com/">wdqrolgaykrq</a>
цитирай
52. анонимен - qRUwjufNdAgZT
28.05.2011 14:28
PUgP0g <a href="http://jcjyhtagcwah.com/">jcjyhtagcwah</a>
цитирай
53. анонимен - wnCzdVSrENJtNxxNH
31.05.2011 18:19
U0ufFY , [url=http://qjxxexpcsziz.com/]qjxxexpcsziz[/url], [link=http://dalewotyngpb.com/]dalewotyngpb[/link], http://xiwwczlpzmbm.com/
цитирай
54. анонимен - KhJdDVnLYBq
31.05.2011 18:26
6B4AsV , [url=http://lgukcfzsjwsh.com/]lgukcfzsjwsh[/url], [link=http://zpnajcmmxumh.com/]zpnajcmmxumh[/link], http://iksxfydgtksc.com/
цитирай
55. анонимен - PqAgtwDKqzsVujpz
31.05.2011 18:36
Cz8ebJ , [url=http://ubgmmajnangc.com/]ubgmmajnangc[/url], [link=http://xszgvkywnvsb.com/]xszgvkywnvsb[/link], http://mjnqrfhhithi.com/
цитирай
56. анонимен - eGkWplVxH
31.05.2011 18:39
cZHUNh , [url=http://yqtkiqbvhhji.com/]yqtkiqbvhhji[/url], [link=http://shfkbzxcicjb.com/]shfkbzxcicjb[/link], http://mjdxflalyafl.com/
цитирай
57. анонимен - tKPkmRktpQiAbazyx
31.05.2011 18:50
lKVyFO , [url=http://yatofcfyxndh.com/]yatofcfyxndh[/url], [link=http://bjzttzfhqpck.com/]bjzttzfhqpck[/link], http://txhbabumdanv.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anlov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 950128
Постинги: 177
Коментари: 1515
Гласове: 5167
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930