Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2010 00:50 - "ПРОКЛЯТИЕТО НА ВЪЛЧАТА ДЕВА" или ЗА ГОЛЯМАТА ТАЙНА НА ОНОВА МАЛКО МОМЧЕ, КОЕТО НЯКОГА БЯХ - II-ра част
Автор: anlov Категория: Изкуство   
Прочетен: 8803 Коментари: 19 Гласове:
10

Последна промяна: 21.01.2015 19:59



image


Чудех се известно време дали да споделя тук новината, че най-сетне "Проклятието на Вълчата Дева" излезе на бял свят (синът ми ме бъзика, че май само Библията е писана по-дълго), но реших, че съм длъжен да уведомя приятелите си от блога.

И спирам дотук с информационния бюлетин, понеже е време за БЛАГОДАРНОСТИТЕ (те са приложени в края на книгата).


Искам да благодаря на Богдан Тошанов, сем. Марио и Милена Милкови, Орлин Кузманов, Милчо Милчев, Пейчо Пеев, както и на моята виртуална компания от
blog.bg (Кали, Руми, Ива, Дела, Ася, Ваня, Джули, Светла, Юлето, Томича, Мъро и много други, съжалявам, че не мога да изредя всички тук), които – макар и да не са съгласни може би с някои идеи, залегнали в основата на тази книга, ми оказаха ценна помощ за нейното написване.


Специални благодарности и на моите фантастични редактори, коректори и приятели Драгомир Радулов и Галина Момчева за техните езиковедчески съвети.

На сър Роджър Митчъл от Великобритания и на многоуважавания от мен “мистър Джордж” – Георги Александров, които в труден за мен момент бащински ме приютиха под крилата си и буквално окрилиха моята вяра.

На Емил Шиков и “Мемра” ООД, които пък рискуваха да повярват в мен.

На Марги – за подарения ми уникален коктейл от цветове, грейнал впоследствие върху корицата.

На Махари – за най-голямото разбиране и подкрепа, които съм получавал някога в живота си от човек.

Благодаря също и на търпеливите си родители, с които заедно “пренесохме на гръб” целия товар на книгата.

А как ли бих могъл да се отблагодаря на моите духовни наставници сем. Георги и Уанда Бакалови, без които, сигурно, сега щях да бъда просто още един мъртвец?! За мен е чест да обявя, че такива верни, мъдри и безкомпромисни християни като тях родиха и оформиха новата ми личност, като по такъв начин отпечатаха себе си в духа на това послание.

Мисля, че всичките ми усилия биха отишли на вятъра, ако я нямаше и подкрепата на приятелите ми от църква “Прелом”. Без преувеличение – страхотни момчета и момичета сте!

Сашо и Рози – вие също. За нищо на света не бих пропуснал да ви почета.

Обаче с нищо не мога да сравня това, което си ти за мен, моя любима нежна половинка Аги! Ти изстрада тази книга дори повече от мен самия, затова повярвай ми: напълно заслужаваш да си неин съавтор.

Сега се обръщам към вас, мои прекрасни деца Вениамин и Мила. Моля ви, простете на вашия баща, че неговата страст да напише всичко, което сърцето му повеляваше, доста често го похищаваше от вас! Помнете Пътя, който ви показваме с вашата майка и никога не се отклонявайте от него, за да следвате ширналата се безпътица на нечестието!

И накрая да не пропусна да благодаря на всички онези хора, на чиито молитви, търсения, въпроси, вярвам, Сам Господ Исус Христос е отговорил вече, вдъхновявайки моите иначе посредствени разказвачески умения за още една от Своите притчи.

Затова най-справедливо е признателността да бъде за Него.

    

Исусе, това е само частичка от Твоето спасително дело. С любов, страхопочитание и смирение аз го полагам в нозете Ти. От Твоето взех с благоволението Ти, за да го върна пак на Теб. Нека и най-скритата ми тщестлавна амбиция да бъде разпъната на кръст! Без Теб, тази книга не означава нищо. Дори би ни вкарала в лабиринт на объркване, понеже Сам Ти Си Пътят. Би ни дала лъжичка отровна лъжа, ако Ти не бе Истината. Би ни донесла повече отчаяние, мрак и смърт, осмелим ли се да отхвърлим Теб. Защото Ти Си Надеждата на Славата, Светлината на света, Възкресението и Животът. Ти – Единствен.

 

С преклонение пред благородството и величието Ти: благодарният автор

                                                   
                              * * *
   

Накрая бих искал още веднъж да кажа, че съм много признателен на Марги-monna, която ми подари визията си за корицата, заедно с чудесната си картина "Окото", направила я да изглежда, вярвам, толкова въздействаща!

И на Ваня, която с присъщия си артистизъм добави своята гледна точка при изработването на компютърния й дизайн, надявайки се по такъв начин тя да не бъде удавена всред морето от книги.

Там даже и Памела Андерсън не може да ни помогне. :)

 

(Тук корицата на книгата е представена в разгънат вид в първоначалния й вариант. Защото, на практика, тя излезе малко по-различна - който желае, може да я види  в моята "ИЗПОВЕДАЛНЯ"  - намира се най-отдолу на блогрола ми. Там съм публикувал рекламното представяне на романа, направено от издателството.)

                                                                                                         image  

СЪДЪРЖАНИЕ:

 

ПЪРВА ЧАСТ
ПО ДИРИТЕ НА ЗВЯРА

 

Пролог

Първа глава
Аз, подмаменият многолик фантом

Втора глава
Предвещанието на синята бездна

Трета глава
Предчувствие за клада

Четвърта глава
Целувките на прокълнатата

Пета глава
Химерите и мистериите на лунатика

Шеста глава
Блудницата и грешникът

Седма глава
Копието на Луцифер


Осма глава

Посещение в небитието


Девета глава
Поетесата, “Пуделът на Шопенхауер” и Вавилонският Граал

Десета глава
Тъмната страна на нещата

Единадесета глава
Сатанистът срещу белязания: Прелъстяването

Дванадесета глава
Криминална патология

Тринадесета глава
Смъртоносно риалити

Четиринадесета глава
Пред олтара на бесовете

 

ВТОРА ЧАСТ
В БЪРЛОГАТА НА ЗВЯРА


Първа глава
Дневникът на върколака от Кръвна нива

Втора глава
Пророк срещу антихрист: Апокалипсисът

Вместо епилог
Пътеводно-библейска поема

Автобиографичен разказ
Как беше написан този роман

 

Благодарности
 
                                             *    *    *


ЕТО И МАЛКО ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ КЪДЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ НАМЕРЕНА КНИГАТА ВЪВ ВИРТУАЛНИТЕ КНИЖАРНИЦИ:

http://www.book.store.bg/p44713/prokliatieto-na-vylchata-deva-angel-angelov.html 

http://shop.pingvinite.bg/?cid=3&pid=41143

http://music.balkanatolia.com/c/sl-b/mid-31/p-p/id-36961/prokliatieto-na-vylchata-deva-angel-angelov.html   (Оттук тя би могла да бъде поръчана и от чужбина.)

http://knigite-bg.com/proklyatieto-valchata-deva-p-5558.html

http://www.clc.bg/index.php?doc=Products&pid=2180

http://memrah.prelom.bg/books/----1





Гласувай:
10


Вълнообразно


1. анонимен - Поздравления!
29.06.2010 00:57
Интересно изглежда. къде да я търсим?
цитирай
2. anlov - Благодаря!
29.06.2010 01:11
Примерно, в "Пингвините". Така ми казаха от издателството ("Мемра").
цитирай
3. inamay - ...
29.06.2010 10:37
Добре е, че реши да споделиш и тук радостта от завършването, от завръщането ти от пътя на твореното. Сега е ред да тръгнем ние, твоите читатели, по извървения от тебе път. Погледнах първите ти думи тук... с увереност те приковават. Важно е за всеки да я има, как иначе по пътя се върви... Честито, Ангелче! И ти благодаря за пътя!
Поздрави!
цитирай
4. compassion - Каква радостна новина!
01.07.2010 10:40
Много искам да я прочета. Направо изгарям от желание, но не знам как ще го уредя. Отивам да видя какво си дал в "КЪМ МОЯТА ИЗПОВЕДАЛНЯ".
Поздравявам те мой прекрасен ангел за голямото постижение!
цитирай
5. dbi - Това е наистина новина !
01.07.2010 23:14
Много интересна корица, с картината на Монна - "Окото" ! И аз ще се заинтересувам да я прочета.
Успех на книгата, Ангеле !
:)
цитирай
6. anastasiia - Искрено се радвам!...:)
02.07.2010 16:01
И те поздравявам от сърце!...
Почувствах се толкова хубаво като четях думите ти... Благословени думи... Прекрасно е, когато човек благодари... А ти си го направил истински и искрено, по човешки...
Корицата на книгата е много стилна и красива! В любимата ми лилава гама...:)Браво на Марги/monna/! Тя и като човек, и като творец е прекрасна! И въобще браво на всички хора около теб!...
Светъл път на книгата ти, Ангеле!:)
Ще я прочета, с удоволствие...:)
цитирай
7. anlov - Приятели, от сърце ви благодаря за искрените пожелания и топлите думи!
12.07.2010 15:26
Длъжен съм да ви уведомя това, което днес научих от издателството: казаха ми, че книгата вече се продавала в "Пингвините", във виртуалните книжарници store.bg, svetove.com, balkanatolia.com - в нея може да се поръча и от чужбина, в “Петър Берон” – намира се срещу Парламента, зад опашката на Коня, ул. “Цар Иван Шишман” №2, в “Сиела” (в МОЛ-а на бул. "Стамболийски", на предпоследния етаж) и т.н. Имало я и в християнските книжарници CLC и "Верен".

(Извинявам се много за закъснялата си реакция, но черноморската ваканция, както знаете, е време за доста по-различни неща! :)
цитирай
8. eien - Чакам през късната есен, когато се върна, да си я купя
17.07.2010 13:45
И един автограф, моля!
С удоволствие ще я прочета!
Поздрави!
цитирай
9. cornflower - Поздравления за книгата!
17.07.2010 15:38
Мога ли да я получа с наложен платеж?
Адреса на лични.
цитирай
10. anlov - eien,
17.07.2010 16:39
само да те предупредя, че почеркът ми е много грозен. В първи клас винаги си имах проблем с ченгелчетата и луличките.

Но за теб специално ще се постарая.
цитирай
11. anlov - Люба,
17.07.2010 16:42
какъв наложен платеж?!

Изпрати си адреса на лични и, моля те, не ме занасяй! :)))

(Само имай предвид, че идната седмица съм в провинцията и малко може да се забавя.)
цитирай
12. cindy - Честито! :)
18.07.2010 00:26
Мисля си, че я заслужавам като подарък! :))))
цитирай
13. anlov - cindy, благодаря...
18.07.2010 07:11
и няма да оспорвам тая твоя мисъл. Май си беше ясно още от самото начало. :)))

Просто ще си пресечем някъде пътищата в София и това е.

Подробностите - на лични.

(Само да не съжаляваш после. Това книжле е труден за преглъщане залък, понеже идва по някое време така... някак безцеремонно близко до читателя :)))
цитирай
14. eien - Ха-хааааа, искам автентичен подпис!
18.07.2010 12:21
Без лулички и без буквички с тънко и дебело...
цитирай
15. anlov - eien,
18.07.2010 18:39
само обещай да ми кажеш на кой японски йероглиф ти прилича. Нямам други условия. :)))
цитирай
16. iliada - Това да се чува!:)
18.07.2010 21:12
Само успехи да има и щастливи усмивки !:)
цитирай
17. anlov - Благодаря ти, iliada!
18.07.2010 21:32
Макар да знам, че всичко няма да е "цветя и рози". Магарешките бодили сигурно ще бъдат повече. :)))
цитирай
18. temenuga - Попътен вятър на новата книга! И...
18.07.2010 23:52
Попътен вятър на новата книга! Имайки предвид написаното от теб, което съм чела тук, съм повече от сигурна, че книгата ще е истинско естетично-интелектуално-философско предизвикателство с една неподправена и несравняема стойност!
цитирай
19. anlov - temenuga, благодаря - дай, Боже!
19.07.2010 06:59
Чувствам се като неин баща, който иска най-доброто за детето си, съзнавайки в какъв свят го пуска да броди и да извърви своя път.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anlov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 950974
Постинги: 177
Коментари: 1515
Гласове: 5167
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930