Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2013 10:22 - Бавно засилват романа "ПРОКЛЯТИЕТО НА ВЪЛЧАТА ДЕВА" към Европа и САЩ :)
Автор: anlov Категория: Изкуство   
Прочетен: 2809 Коментари: 5 Гласове:
9

Последна промяна: 13.04.2013 10:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image


   

Прииска ми се да споделя тук, че преди около десетина дни преиздадоха моя роман “Проклятието на Вълчата Дева”. Благодарен съм на Бог за това, че ме е заобиколил с хора дейни, щедри и талантливи! Те са по-голямото богатство от успехите, които могат да ни се случат заедно.

Поетесата Милена Белчева страшно ме трогна, като първа я представи в блога си, без даже и да ме познава тогава (или може би тъкмо поради това :).

А специално чрез идеите и усилията на издателя Стоян Георгиев и преводача Георги Александров романизираната притча се очаква  догодина да бъде помирисана от Европа и от САЩ.

Също така ми е на сърце отново да благодаря на приятелите си от блог.бг - на вас, прекрасни и толкова даровити хора, които неведнъж сте ми спирали дъха: Моничка, Дела, Калина, Люба, Руми, Ася, Ваня, Светла, Джули, Томича, Мъро... съжалявам, ако съм пропуснал някого! Вярно е, че от няколко години почти загубихме връзка, обаче аз не съм ви забравил и оценявам колко много сте ми давали в онова време на взаимност, когато редовно си пишехме тук.

А сега може би накратко да представя “Проклятието на Вълчата Дева” за онези, които за пръв път чуват за такъв “дзвер”. :)

Най-трудното за мен беше, че се опитах да я напиша в мерена реч, макар и без рими, за да улесня прочита й (като се има предвид броя на нейните около 500 страници).

Заради Негово Величество Читателят се постарах да вкарам повече напрежение и драматичен диалог, да редувам смешно и тъжно, фентъзи-звучене и суров натурализъм, поетичното да се прелива с житейската жаргонна проза, идейно-просветителското да предава своите внушения чрез силата на образната кинематографичност, вечното да се крие зад злободневното, художественият рисунък да избухва в памфлетна проповед, а хорърът да замре и да изчезне накрая през Триумфалната арка на избавлението, което няма как да не очаквате да се случи.

Сега вече усещам, че “Проклятието на Вълчата Дева” не ми принадлежи.

Тази книга принадлежи на вас - нейните читатели.

Ако чувствате, разбира се, че въздишате по нея. :)

А ето и рекламният текст от корицата:


                                  от светилището на мрака  
                  

                     една мамеща хилядолетна мерзост

                                  
       приготвя своите избраници... за изтребление

 

     Това е едновременно кръвосмразяващ и жизнеутвърждаващ разказ за Вечността и за втурването в бездната на ревниво пазените от Властелините на безчет древни изчадия Тайни за могъществото им в този свят.

     За коварната игра с техните Двойници на Вярата, Надеждата и Любовта, а всъщност Пратеници на Смъртта и на самия Ад, мамещи ни с многоликите си превъплъщения.

     За Истините, които толкова много ни се струват като такива, понеже искаме да си ги купим на безценица.

     Ала за всичко това – както ще се уверите сами, се плаща твърде... твърде скъпо...




Тагове:   превод,   роман,   преиздаване,


Гласувай:
9


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. anlov - Добавям също така и съдържанието на книгата чрез наименованията на частите и главите в нея:
13.04.2013 10:49
ПЪРВА ЧАСТ
ПО ДИРИТЕ НА ЗВЯРА


Пролог

Първа глава
Аз, подмаменият многолик фантом

Втора глава
Предвещанието на синята бездна

Трета глава
Предчувствие за клада

Четвърта глава
Целувките на прокълнатата

Пета глава
Химерите и мистериите на лунатика

Шеста глава
Блудницата и грешникът

Седма глава
Копието на Луцифер

Осма глава
Посещение в небитието

Девета глава
Поетесата, “Пуделът на Шопенхауер” и Вавилонският Граал

Десета глава
Тъмната страна на нещата

Единадесета глава
Сатанистът срещу белязания: Прелъстяването

Дванадесета глава
Криминална патология

Тринадесета глава
Смъртоносно риалити

Четиринадесета глава
Пред олтара на бесовете


ВТОРА ЧАСТ
В БЪРЛОГАТА НА ЗВЯРА


Първа глава
Дневникът на върколака от Кръвна нива

Втора глава
Пророк срещу антихрист: Апокалипсисът

Вместо епилог
Пътеводно-библейска поема

Автобиографичен разказ
Как беше написан този роман

Благодарности
цитирай
2. anlov - ...
13.04.2013 10:52
И понеже не правя всичко това за пари и за слава (тия, които ме познават, знаят, че е така; аз имах възможността да публикувам романа си чрез голямото издателство “Милениум”, но предпочетох едно друго съвсем мъничко, където ми дадоха пълни гаранции, че християнското му послание няма да бъде окастрено), след известно време на вглеждане в себе си и на изпитване на собствените си мотиви, реших да го споделя и с вас.

Така че ако проявявате интерес към книгата ми, ето координатите на издателството, откъдето можете да си я поръчате (коричната й цена е 18.97 лв. - по-висока е от на “Война и мир”, обаче така се случва с малките тиражи :):

Мемра ЕООД, София 1202, ул. “Веслец” № 26, тел./факс: 02-983-29-30, e-mail: orders@memrah.bg

Или директно чрез каталога на издателството в Интернет: http://www.bookstore.memrah.bg/---8/----1

Също така, поръчка може да се направи и чрез всички онлайн-книжарници, като чрез balkanatolia.com това може да стане и от чужбина.

А за ония, които имат желание да научат как изобщо се стигна до тия писаници, ето историята, която преди време накратко разказах тук:

http://anlov.blog.bg/lichni-dnevnici/2008/02/04/za-goliamata-taina-na-onova-malko-momche-koeto-niakoga-biah-.159930
цитирай
3. anlov - http://angelsgun.blogspot.com/ - няколко кратки откъса от романа (директно може да се влезе, като се кликне най-долу на блогрола ми)
03.05.2013 09:47
"Всички ние носим тайни, дълбоко заринати в нас като мини. И знаем, че ако не ги споделим с някого, те ще продължават да цъкат предупредително... и даже заплашително..." Така съм написал в първия си блог "Изповедалнята на Ейнджъл". И със себеизливането си в "Проклятието на Вълчата Дева" (макар впоследствие да придадох художествена форма на изповедта си, превръщайки я в роман-притча заради всички онези, с които исках да споделя най-шокиращото откритие на живота си), аз се опитах да направя тъкмо това пред непознатия тогава за мен Бог...
цитирай
4. compassion - не знам
21.05.2013 13:04
кое е по-важно за успеха на една книга, дали таланта на автора или усилията на рекламата. В твоя случай имаш и двете: първо ти създаде един прекрасен роман и след това попадна на "добри хора". Радвам ти се.
цитирай
5. anlov - Благодаря, Руми!
08.05.2014 21:32
Както и аз на теб :)

(С ужасно закъснение ти отговарям - извинявай!)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anlov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 945831
Постинги: 177
Коментари: 1515
Гласове: 5167
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031