Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2016 14:57 - Семейно проклятие или Божествен благослов
Автор: anlov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1315 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 11.10.2016 11:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image


Имам няколко добри познати, а също и един приятел, за които
отчуждението - и дори ненавистта към родителите, са станали като хапчета за приспиване и за спокоен сън. Не искат за нищо на света да им простят прегрешенията към тях, изоставянето в най-важните моменти и в най-критичните фази на израстването им, решили са, че могат напълно да ги изтрият от живота си и да продължат напред „без тия дъртофели и навлеци“. Боли ме за тях, понеже виждам как отсичайки корените си, те постепенно изсъхват, красивите им зелени корони постепенно пожълтяват и опадват, а до цвят и до истински сладък и сочен плод те никога не стигат. А са толкова готини, толкова умни и надарени! Защо такъв ценен потенциал се разпада като в ядрена реакция? И точно както в нея, те се превръщат в оръжия за самоунищожение, а дори и за масова кремация на околните. Понеже примерът на отцепредателството пълзи като радиация наоколо. Бащи и майки, свекъри и свекърви, тъстове и тъщи... Погледнали ни накриво, изтърсили някаква дивотия от старческо слабоумие по наш адрес, уау, пък не ни дали къщи, лишили ни от апартаменти, не ни завещали вили, коли и ниви, да му се не види! И какво от това?! А Бог не ни ли е заповядал да ги почитаме, за да живеем добре и дълго? Така заради непростителността си и заради ненаситния покемон на материализма си ще изпуснем безброй щастливи и благословени дни. А най-фаталното за нас ще е, ако се лишим от Небесното царство. Паролата за влизане в него от векове е ясна: ИСУС. Но тогава, когато Му бъдем верни... И само тогава, когато сме Негови...



image






Гласувай:
3



1. erato7 - ". . . да се помолим за нашите ...
08.08.2016 15:05
"... да се помолим за нашите родители - ангели хранители,
...да се помолим и някога нашите деца ще се молят за нас..."
цитирай
2. anlov - ...
21.08.2016 14:12
Някога почти не се прибирах в къщи. Бродех по улици и булеварди. Замръквах в дупки. Осъмвах в бордеи и потайности. Имах купонджийски връзки какви ли не. А се чувствах като сирак и като скитник. Обаче гледам, че вече съм станал уседнал домошар. И най-много обичам жена ми да е до мене. А също и децата. Напоследък го преоткривам в нова светлина. Интимността за бившия помияр се е превърнала в спалня с диаманти. И като сейф, на който само тя и аз знаем шифъра. Пък да бъда баща, който завещава откровения и ценности, направо го усещам като свое свято призвание. Никога... ама никога няма да забравя онези специални моменти, когато това се е случвало! Моля се и вярвам за нашия мъжкар Вени и за прекрасната ни Мила те да бъдат съкровищница в днешния перверзно-материален свят! Поради лоша семейна развръзка, племенникът ни Стефчо от самото начало си живее с нас. И преди няколко години докторите установиха, че неговият „аутизъм“ вече го няма. Много наши приятели допринесоха за това. Обаче мисля, че най-вече семейният дух (понеже да бъде захвърлен в Дом за него щеше да бъде доживотна присъда). Осъзнавам, че току-що произнесох хвалебствено слово за мен. Не ми се връзвайте много! - аз самият не се вземам насериозно. Примерно, всеки перфекционист би забелязал колко бавен съм, муден, разсеян, забравлив... И на колко грешки съм способен. Не създавам проблеми само тогава, когато дълбоко съм заспал :)
цитирай
3. anlov - https://www.youtube.com/watch?v=cdKKGu-zmCA
08.09.2016 23:14
Звездите все по-близо са...
По-близки, но студени, чужди, зли!
В часа на затъмнението
сънуваме познати светлини.

Сънуваме не грохот в космодрума,
не тази вледенена синева.
Сънуваме тревата там на двора -
зелената... зелената трева...

Някои от нас са живели толкова дълго, че помнят дори тая песен :)

Поздрав за всички, които ги влече към Дома!
цитирай
4. anlov - ...
21.11.2016 18:08
Днес в мислите ми оживя образът на моята баба, която много обичаше да ми чете приказки, седнала на детското ми креватче, и която първа ме научи сетне на азбуката. Сестра ми Марияна пък ме изпитваше строго за проверка на знанията и не си поплюваше хич с мене, ако блеех нейде през прозореца. Така или иначе, до първи клас бях забравил почти всичко и се наложи учителката ми Геновева Христова да се измъчи отново с шантавата ми разсеяност (а тя да беше само моята!) и да се пържи в многострадалност :))

Е, с любов и благодарност към тях сега...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anlov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 950986
Постинги: 177
Коментари: 1515
Гласове: 5167
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930