Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2014 23:56 - Валентинка
Автор: anlov Категория: Тя и той   
Прочетен: 3064 Коментари: 9 Гласове:
7

Последна промяна: 24.04.2016 13:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
Менделсон беше прав за теб, съкровище. Ама не мисля само свети Валентин да ми го напомня...


Сладка моя Аги, не мога да кажа, че нежно ме стрелкаш с красивите си очета, щом ме видиш да кибича пред компа. Знам, че понякога прекалявам - и особено когато е за сметка на тебе и на децата. Затова и периодично все се опитвам да късам синджира, който се е омотал около мене в тая конкурентна връзка. :) Ето, пак усещам в себе си импулс някакъв. Не бързай да се мръщиш, моля те! Свързано с тебе е... Вече ми кипи отвътре и не мога да го спра. :)

Ами да, липсваш ми! Липсваш ми точно сега! Липсват ми твоите докосвания с ония загадъчни многоточия... Твоят галещ ме като с ангелско перце гласец... Твоята лумнала пламенност. Липсваш ми цялото ти, скъпо мое щастие, липсваш ми и още как! Годините си минават, а аз така и не срещнах някъде наслада в тоя живот, по-омайна от моето ухаещо на любов и на себераздаване едемско цвете.

Знаеш, че по принцип не обичам да се показвам пред много хора и да привличам вниманието им. На живо сигурно никога не бих го направил. Ала тук не усещам втренчени погледи. Пък и кой видял-невидял... А и още от тинейджър така бях впечатлен от серенадата на Адриано Челентано, която той спретна на Орнела Мути в “Лудо влюбен”, че... Пффф!... Каква красота! Понеже е истинска прелест един другиму да си предаваме искрата, която понякога губим по пътищата си - не ни е непознато и това чувство, нали?


Поне никой друг няма да види отклика ти, освен Бог и аз. Тайнствено го предпочитам, пиленце... :) Знам, че и ти също мразиш “Женският пазар” да си отваря сергиите пред сумрачните двери на интимността...


Днес повече от всякога семейният дух трябва да се цени, пази и издига над тоя перверзен дух на Содом и Гомор покрай нас. Прекалено много станаха ония, които си броят сексуалните завоевания като жълтици и непоносими техните блатни крякания. Дори не забелязват как преминават през тинята като някакви жаби крастави, а смятащите се за най-популярните и великите измежду тях не са нищо повече от едни акащи джуджета.

Напук на всичко това да е, пак си струваше да напиша тия редове.

Обичам те, съкровище!

image

Да ти направя една серенадка е най-малкото, което
заслужаваш:






Гласувай:
7



1. anlov - http://vbox7.com/play:277212b8
14.02.2014 00:01
Не направи ли Господ за пръв път да те изпратя до вас по "Улицата на мечтите" точно в най-подходящия момент? :)
цитирай
2. anlov - http://www.vbox7.com/play:5bddd959
14.02.2014 00:03
За това, че между изтънченото немче и напереното американче избра нашенчето от село, “почувствай любовта, която ти изпращам” и не съжалявай за нищо! И с мен е така, когато “на нея се предаваме” :)
цитирай
3. anlov - http://www.vbox7.com/play:3cda8b229c
14.02.2014 00:05
За това, че когато усетеше вътре в сърцето си оная малка бучица лед, не я оставяше тя да се превърне в Ледена грамада. А на мене би ми се искало да бъда (и особено тогава!) толкова страстен и горещ, колкото винаги е бил батко ми Джо в тая яка песен :)
цитирай
4. anlov - http://www.youtube.com/watch?v=IK1VNvfnkMU
14.02.2014 00:11
Когато пропадаше някой от нас, заедно се изправяхме. И ако се случеше да се изгубим един от друг, винаги се търсехме и се (пре)откривахме. А отгоре - над сънищата и над мечтите ни, виждахме да блести и да ни води Витлеемската звезда...
цитирай
5. anlov - http://www.youtube.com/watch?v=1Gibiy4QsG8
14.02.2014 00:14

Да, с теб приключи моето дълго и самотно време. Понеже любовта не е занимание за самотници - все-още понякога се боря с това. Но ти не ме оставяш и не ме предаваш. Всъщност, чрез теб за пръв път започнах да разбирам каква е тайната на това чудо - двама души да се слеят в едно. Не мисля, че някой друг щеше по-добре да успее да ме научи...
цитирай
6. anlov - http://vbox7.com/play:28f0774a
14.02.2014 00:20
Понеже го искам, затова и вярвам, че винаги ще те обичам... Без това, всичко... всичко друго си губи смисъла и значението...
цитирай
7. anlov - ...
14.02.2014 00:22
Аги, тия шест песни (всъщност седем с Love Conquers All от предишния ми пост, всяка вечер от седмицата ще плаче за танц на една от тях :) ) можеха да бъдат изпълнени само от най-добрият за мене - Джо Лин Търнър. Може да съм ти втръснал вече с него, обаче засега единствено той е гласът, успяващ да изпее това, което чувствам към тебе в най-най-хубавите ни моменти. И то е, което превъзмогва всичко, издигащо се понякога между нас.

Понеже ако любовта не побеждава всеки път, когато враговете й се сблъскват с нея, значи тя никога не е била любов, а може би нещо друго...
цитирай
8. anlov - ...
27.01.2015 14:34
Аги, твоето име е като мъничка кутийка за бижута, в която ти си скътала онези изумруди и онези перли, които чувствам, че аз най-много ценя - любовта и доверието, семейството и дома. Знам, че дори и да се запилявам някъде като мухльо някакъв или като конникът без глава, винаги ще ме влече натам и отново и отново ще политам към най-съкровеното. Когато се запознахме (преди да те изпратя до вас за пръв път оная вечер по “Улицата на мечтите” всред песни, пляски и стихове), вече помнех, че някъде съм те срещал. Две години по-рано бях започнал да се моля за теб. И от неясен силует, ти се превърна в нещо много повече от моя плът и кръв... Вярвам, че все така ще бъде и в добро, и в зло в нашата приказка без край...
цитирай
9. anlov - ...
04.01.2016 09:40
Много години наред някъде по обяд на 1-ви януари си лягах. Усещах как полагам морните си кокали като в легло от рози, понеже купоните буквално им изсмукваха костния мозък и се е случвало даже да се сдобивам със синки от прекалени чупки в кръста, въргаляници, салто морталета и тъй нататък. А на първи 2016-та рано-рано вече бях прострял прането на мамичка добричка Аги вместо сутришна гимнастика, с кеф си направих сапунка до лактите пред мивката, с усмивка изтърпях критиката й, че хабя цели кубици вода така, вместо да използвам съдомиялната (е не мога да свикна с тия технологии, явно някои мои ергенски навици са просто неунищожими), а сетне се проснах между моите скъпи момичета и си гльодкахме прегърнати музикални програми и филми (Виенската филхармония цялата - от мене да мине!). Ей, как само се променя човек, когато си намери майстора! Особено, ако е с нежно и привлекателно личице :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anlov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 950259
Постинги: 177
Коментари: 1515
Гласове: 5167
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930