Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2011 01:42 - Покръстен мюсюлманин с потресаващи кадри за ислямистките зверства срещу християните в Ирак
Автор: anlov Категория: Видео   
Прочетен: 1904 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 09.06.2011 01:05


image


Иракчанинът Соломон Албидани, възпитан в ислямската вяра и по-късно приел християнството, говори пред besove.bg за зверствата на исляма и за неговия свещен закон „Шария“, където е написано:

"Намери християнина и евреина и им кажи да се отрекат от вярата си и да повярват в пророка Мохамед и в Аллах! И ако те не го направят, трябва да ги убиеш! Със сабята си трябва да ги посечеш!"

"Застреляха всички около мен. Аз бях последен, защото бях спокоен, не създавах проблеми. Един от терористите се приближи и както бях с маска на лицето, ме обърна по гръб, махна ми маската и опря автомата си в главата ми, за да ме застреля. Аз се молех..."

Ето и линка към видеото, но ви предупреждавам, че кадрите са повече от ужасяващи и в никакъв случай не бива да бъдат гледани от деца!
www.besove.com/новини/25919/Ексклузивно-Покръстен-мюсюлманин-даде-на-besovebg-потресаващи-кадри-от-зверства--в-Ирак


А сега вижте и "нежното" лице на исляма, по което толкова се прехласва Джак-Изкормвача на съвременната западна цивилизация - либерализмът. "Диктатурата на пролетариата" по един парадоксален начин май започна да се превръща в диктатура на всепозволеността и на нейния взривител от омраза - Шарията
("Тригодишно мюсюлманско момиченце жадува да убива неверници").







Тагове:   зверства,   ислям,


Гласувай:
1



1. anlov - Честно казано,
06.06.2011 07:20
много ми стана жал за това детенце и направо ми се свива сърцето, като го гледам и слушам какви ужаси са му набили в съзнанието! Обаче се познава по плода едно учение. И ето го тоя плод - или по-точно, една малка част от него, но показана още в своя зародиш. И дано тяхната фанатична гордост да се превърне в предупреждение за всички нас!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anlov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 950272
Постинги: 177
Коментари: 1515
Гласове: 5167
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930