Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2008 09:24 - Огърлица от бисерчета небесна синева
Автор: anlov Категория: Други   
Прочетен: 20409 Коментари: 45 Гласове:
1

Последна промяна: 19.06.2012 23:12


image


“И те ще погледнат на Мен,
Когото прободоха.” (Захарий 12/10)

“Защото освен Мен
няма Спасител.” (Осия 13/4; Исая 43/11)

“Който иска да се спасят
всичките човеци.” (І-во Тим. 2/4)

“Аз, Който се разговарям с теб,
Съм Месия.” (Йоан 4/26)

“И чрез никой друг
няма спасение.
Защото няма под небето
друго име,
дадено между човеците,
чрез което
трябва да се спасим.” (Деяния на ап. 4/12)

“Защото има
само един Бог.” (І-во Тим. 2/5)

“Една вяра.” (Посл. към ефесяните 4/5)

“Едно кръщение.” (Еф. 4/5)

“Има едно тяло –
Неговото тяло, което е църквата.” (Еф. 4/4 и Кол. 1/24)

“Един ходатай между Бога и човеците –
човекът Христос Исус.” (І-во Тим. 2/5)

“Аз съм пътят…” (Йоан 14/6)

“Път на святостта.
Нечистият няма да мине през него.
Нито ще се качи по него хищен звяр.
Но изкупените ще ходят по него.” (Исая 35/8-9)

“Ако иска някой да дойде след Мен,
нека се отрече от себе си,
нека носи кръста си всеки ден
и нека Ме следва.” (Лука 9/23)

“Ако някой от вас
не се отрече от всичко, що има…
не носи своя кръст
и не върви след Мен,
не може да бъде Мой ученик.” (Лука 14/33 и 14/27)

“Оставете дечицата
да дойдат при Мене
и не ги възпирайте!” (Лука 18/16)

“Тия думи,
които ти заповядвам днес,
нека бъдат в сърцето ти,
и на тях да учиш прилежно чадата си.” (Втор. 6/6-7)

“Защото на такива
е Божието царство.” (Лука 18/16)

“Никой не дохожда при Отца,
освен чрез Мене –
Човешкият Син,
Който е от небето.” (Йоан 14/6 и 3/3)

“Който не е с Мене,
той е против Мене.” (Лука 11/23)

“Който мрази Мен,
мрази и Отца Ми.” (Йоан 15/23)

“Аз и Отец Едно Сме.” (Йоан 10/30)

“А Утешителят,
Святият Дух,
Когото Отец ще изпрати в Мое име,
Той ще ви научи на всичко,
и ще ви припомни всичко,
което съм ви казал.” (Йоан 14/26)

“Той Мене ще прослави.” (Йоан 16/14)

“И ще обвини света за грях.
Защото не вярват в Мен.
За съд.
Защото князът на тоя свят
е осъден.” (Йоан 16/8-11)

“Който върши грях,
от дявола е.” (І-во Йоан 3/8)

“Затова се яви Божият Син –
да съсипе делата на дявола.” (І-во Йоан 3/8)

“И като ограби началствата и властите –
духовните сили на нечестието
в небесни места,
изведе ги на показ явно,
възтържествувайки над тях.” (Кол. 2/15 и Еф. 6/12)

“Тъй щото на небесните началства и власти
да стане позната сега чрез църквата
многообразната премъдрост на Бога.” (Еф. 3/10)

“Защото нашата борба
не е срещу плът и кръв.” (Еф. 6/12)

“И в тая война
няма уволнение.” (Еклисиаст 8/8)

“На този, който победи,
и който се пази до край,
за да върши дела, чисти като Моите,
ще дам власт над народите.” (Откр. 2/26)

“И Аз никога няма да излича името му
от Книгата на живота.” (Откр. 3/5)

“И ще го направя стълп
в Храма на Моя Бог.” (Откр. 3/12)

“Ще дам да седне с Мен
на Моя престол,
както и Аз победих и седнах с Отца Си
на Неговия престол.” (Откр. 3/21)

“Който има уши да слуша,
нека слуша!” (Матей 13/9, 13/43 и т.н.)

“Ако речем, че нямаме грях,
лъжем себе си
и правим Бога лъжец.” (І-во Йоан 1/8 и 1/10)

“Всички ние
се заблудихме като овце.
Отбихме се всеки
в своя път.
И Господ възложи на Него
беззаконието на всички ни.
Той наистина
понесе печалта ни.
И със скърбите ни
се натовари.
Той биде наранен
поради нашите престъпления.
Бит биде
поради нашите беззакония.
На Него дойде наказанието,
докарващо нашия мир.
И с Неговите рани
ние се изцелихме.” (Исая 53/4-6)

“Христос
умря за нас.” (Римл. 5/8)

“Защото Бог
е любов.” (І-во Йоан 4/8)

“Даде Себе Си
откуп за всички.” (І-во Тим. 2/6)

“Сам понесе в тялото Си
нашите грехове на дървото;
тъй щото като сме умрели за греховете,
да живеем за правдата.” (І-во Петр. 2/24)

“Не сте се още съпротивили
до кръв в борбата си против греха!” (Евреи 12/4)

“Който е умрял,
той е оправдан от греха.” (Римл. 6/7)

“Защото ако сме се съединили с Него
чрез смърт, подобна на Неговата,
ще се съединим и чрез възкресение,
подобно на Неговото.” (Римл. 6/5)

“Знаейки, че Христос –
като биде възкресен от мъртвите,
не умира вече.” (Римл. 6/9)

“Понеже всякога живее
да ходатайства за нас.” (Евреи 7/25)

“И тъй, като се възвиси до Божията десница,
и взе от Отца обещания Святи Дух,
Той изля това,
което виждате и чувате.” (Деяния на ап. 2/33)

“Той ни спаси не чрез праведни дела,
които ние сме сторили,
но по Своята милост.” (Тит 3/5)

“Чрез вяра,
и то не от сами нас.
Това е дар от Бога.” (Еф. 2/8)

“Не чрез дела,
за да не се похвали никой.” (Еф. 2/9)

“Защото всички, 
които се облягат на дела, 
изисквани от закона,
са под проклятие.” (Гал. 3/10)

“Чрез дела по закона
няма да се избави никоя твар.” (Гал. 2/16)

“Христос ни изкупи
от проклетията на закона,
като стана проклет за нас.” (Гал. 3/13)

“И ние повярвахме в Христа Исуса,
за да се оправдаем чрез вяра.” (Гал. 2/16)

“Вяра, която действа чрез любов.” (Гал. 5/6)

“Защото целият закон
се изпълнява в една дума,
сиреч, в тая: “Да обичаш…” (Гал. 5/14)

“Ако Ме любите,
ще пазите Моите заповеди.” (Йоан 14/15)

“Както Аз ви възлюбих…” (Йоан 13/34)

“Любиш ли Ме?…” (Йоан 21/15)

“Любиш ли Ме?…” (Йоан 21/16)

“Обичаш ли Ме?…” (Йоан 21/17)

“Грехът няма да ви владее,
понеже не сте под закон.” (Римл. 6/14)

“Любовта никога не преминава.” (І-во Кор. 13/8)

“И който пребъдва в любовта,
пребъдва в Бога
и Бог пребъдва в него.” (І-во Йоан 4/16)





Тагове:   спасение,   Евангелие,


Гласувай:
1


Вълнообразно


1. lubopitstvo - Макар да ми е трудно да го чета, знам, ...
21.12.2008 16:15
Макар да ми е трудно да го чета, знам, че е написано за хубаво.
цитирай
2. anlov - Разбирам.
21.12.2008 20:25
Но според мен, няма по-автентична диагноза за всички нас от тая, която се намира на страниците на единствената в световната история книга с претенции за боговдъхновеност.
Ние предпочитаме диагнозите на човешката си мъдрост, обаче дали предписваното от тях лечение атакува корените на дълбоко разпрострялата се в нас болест, наречена грях?
цитирай
3. anlov - Само пропуснах да кажа,
21.12.2008 22:08
че това беше моят си начин да поздравя всички приятели, попаднали тук, за Рождество.
Ако се повдигне комерсиалната покривка на обичаната толкова много от всички нас волна трапезност на празника има шанс да се види неговото истинско естество.
цитирай
4. ivesa - anlov,
21.12.2008 23:06
чудесен начин за поздравление си избрал!
Весели празници ти желая!:)))
цитирай
5. inamay - ... ..
21.12.2008 23:37
Дали си осъзнаваме греховността или ни идва малко в повече най-сериозното световно четиво?
Успял си да представиш кратък Коледен обзор... Не знам какво е точно някой да е вярващ. Живях в семейството на атеисти, а баба ми, която вършеше по празниците всичко според обичаите и съобразно с църковните канони, категорично ни забрани още приживе, последният си път да поеме от прага на църква… Защо ти пиша за това ли? И аз не знам. Защото тази книга, със заглавието Библия, е мъдрост по няколко пъти на дума, но все повече от нас отдалечават искрената истинност на осъзнатата й кротка мъдрост, като засипват нашето изстискано работно ежедневие с поръчани, отбрани и засукани до пригодеността за всеобща консумация цитати… Мъчно ми е, че тази светлина, която си запалил тук, ще се отмине, защото няма бляскавия цвят на ашладисаната празничност, която се взривява повсеместно в своята еуфорично-комерсиална дреха… Дори и да не беше уточнявал допълнително, че с този постинг от събрани мъдрости, ти поздравяваш своите приятели, аз го приех като такъв и искам да ти благодаря! Ще пожелая да сте облечени в твоето семейство в здраве и да си съхраните в този свят завинаги добродетелите! Мир и любов! Честити празници, anlov!
цитирай
6. anlov - ivesa, благодаря ти!
21.12.2008 23:51
И аз на теб същото ти го пожелавам!
Все пак го обичам този празник още от дете.
цитирай
7. anlov - Кали,
21.12.2008 23:56
а моята баба беше страхотно вярваща жена и като се има предвид, че почти тя ме е отгледала... Макар че за известен период от време много навирих нос, тя не преставаше да ми напомня, че падането от високо боли ужасно. Е, оказа се права мъдрата възрастна жена. После взех, че се окопитих и в нейните немощи заедно сме се молили. А понякога просто обичах да й чета от Библията (имах много да й връщам, понеже в детството ми тя с часове ми е чела приказки).

Та така - благодаря ти за откровения и наистина много смислен коментар!

Щастливи празници и на теб заедно с най-близките ти хора!
цитирай
8. анонимен - Благодаря!
22.12.2008 08:22
Весели празници, здраве и късмет!
цитирай
9. compassion - Благодаря ти, мой ангел!
22.12.2008 15:19
“Вяра, която действа чрез любов.” (Гал. 5/6)

“Защото целият закон
се изпълнява в една дума,
сиреч, в тая: “Да обичаш…” (Гал. 5/14)

http://www.youtube.com/watch?v=KVXgoNMCS-s&feature=related
цитирай
10. elineli - Едно наистина чудесно Коледно поздравление!
22.12.2008 16:27
Благодаря ти ,че ни напомняш същинската причина за този така специален празник.
Нека усмивките на любимите ти хора ,топлят сърцето ти дълго ,дълго.И нека вярата към по добро те живее. Весели и усмихнати Коледни дни ! :))))))))
цитирай
11. anlov - vishnichka, и аз ти благодаря!
24.12.2008 18:23
Весело изкарване и на теб!
цитирай
12. anlov - Руми,
24.12.2008 18:26
когато преписвах тези стихове, те ми напомняха през цялото време за теб.
Истина е - не преувеличавам.
Весели празници!
цитирай
13. anlov - elineli,
24.12.2008 18:29
благодаря ти от сърце!
Много веселие и за теб!
цитирай
14. anastasiia - Честито Рождество!...
26.12.2008 01:38
"Вяра, която действа чрез любов"...
Бъди изпълнен с Любов...Целият... И раздавай, дарявай...
И...светло да ти е...по пътя ти...
Щастливи, уютни, топли, усмихнати празници...:)
цитирай
15. anlov - deva, благодаря ти!
26.12.2008 18:37
Нека Витлеемската звезда да те води в живота ти, защото тя е безпогрешен водач :)
цитирай
16. anlov - Ася, трогваш ме с това пожелание:)))
26.12.2008 18:42
Както влъхвите положиха даровете си в яслите пред Младенеца, така и ти продължавай да принасяш богатството на любовта и фантазията си на тези, които правят първи стъпки в необятната страна на Духа, Творчеството и Чудесата!
цитирай
17. cornflower - Честито Рождество Христово!
27.12.2008 08:22
Трогва ме начина, по който изразяваш себе си.
Любов - Бог е любов!
Тия дни наблюдавам хората около себе си и виждам как изместват празниците в друга плоскост, извън духовността. Сякаш забравят или не искат да знаят за Рождеството. Сякаш се страхуват да отдадат почит на Бога, отдали се на материалното. Нищо свято няма за безбожниците-управленци, опустошили ценностната система на българския народ.
Един народ без вяра е мъртъв!
Нека пребъдем в Светлината!
цитирай
18. anlov - cornflower,
27.12.2008 09:15
хубави думи казваш.
Наистина, че един народ не може да си върне идентичността, свободата и просперитета, преди да си е възвърнал простичката вяра в Онзи, благославящ с тях търсещите ПЪРВО Неговото царство.
А то се ражда в яслите на сърцата, независимо колко нечисти могат да бъдат те.
Понеже "ако и греховете ни да са като мораво, пак могат да станат бели като сняг", както е писано.

Весели празници и на теб!
цитирай
19. ddima - Честито Рождество Христово!
27.12.2008 11:20
Любов към всички и към всичко, през цялата година!
Весели празници!
цитирай
20. compassion - Вярвам ти, мило ангелче!
27.12.2008 12:01
Стиховете може да са ти напомняли за мен, защото аз не само казвам подобни думи, но също ги практикувам. Обичам ви! Искам да ви помогна да разберете, че сме едно в Бога и можем да се обичаме помежду си. Ти ме разбираш прекрасно, защото вече я носиш тази любов в сърцето си, а някои други хора си мислят, че им се обяснявам в любов на публично място и го намират за нередно.
цитирай
21. monna - Усмивки, сърдечни!
27.12.2008 20:20
Поздрав!

http://www.youtube.com/watch?v=WdR3KehkaWk
цитирай
22. anlov - ddima, благодаря ти!
27.12.2008 20:46
Точно така - през цялата година. Защото за два-три дни от нея, на чаша вино, е много лесно:)))
цитирай
23. anlov - Руми,
27.12.2008 20:50
живяла си в България, знаеш как е тук, за жалост.
И аз внимавам, като правя на живо комплименти на дами (във виртуала съм малко по-свободен, тъй като отдавна съм се разграничил от игрите на Дон Жуан и се надявам това да е разпознато), понеже обикновено ги смятат за свалка.
цитирай
24. anlov - monna,
27.12.2008 20:53
приемам ги всичките и ти ги връщам с обратна разписка - заедно с една дузина мои:))))))))))))

Сърдечен поздрав на Бургас и морето!
цитирай
25. monna - Какво, само една дузина???
28.12.2008 00:48
Ах, какъв скъперник!!
Каква обратна разписка, аз да не ползвам Български пощи?? Ха-ха-ха! Изпратих ти ги чрез Космоса!
Бургас и морето, също те поздравяват, дори и Джорджо, върти опашка от радост, че говоря с теб!!!
http://vbox7.com/play:69440ba1 /надявам се да е хубав поздрав/
цитирай
26. anlov - monna,
29.12.2008 21:06
тогава ще ти пусна още няколко десетки скъпернически:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))), ама от тях 1/3-та са за Джорджо.
цитирай
27. monna - Мерси, мерси!
29.12.2008 22:29
Аз те прегръщам, а Джорджо те близва по носа!!
http://vbox7.com/play:7b3dde5b
цитирай
28. merita - Благодаря ти за поздравлението, ...
02.01.2009 22:18
Благодаря ти за поздравлението , такова каквото си го написал - като стихове от най- обичаната от мен книга.В духа на празничната атмосфера , си струва да прочетем евангелската история на Спасителя!Да се потопим в атмосферата на онези времена и да черпим мъдрост от посланията.Не искам да съм против празника , но смисъла на раждането на Исус Христос не би могъл да се осъзнае , ако се следва този модел , на плазнуване сега.Съжалявам но отказвам да се подчиня на налагания "коледен модел".Благодаря ти още веднъж и нека доброто не те напуска през новата година.Поздрав!
цитирай
29. anlov - merita,
03.01.2009 17:04
благодаря ти! Виждам, че една сродна душа ми е гостувала тук:)))
цитирай
30. anlov - ЧНГ на всички, надзърнали в тоя блог!
03.01.2009 20:30
За да има смисъл от нея, нека да я направим по-добра от старата! Със сърце и малко повечко усилия, мисля, че ще ни се отдаде :)

Очертава се известно време да отсъствам оттук, обаче пак ще се срещаме - обещавам.
цитирай
31. ivesa - anlov,
04.01.2009 13:27
за много години!ЧНГ!Нека я направим по-добра от старата!:)))
цитирай
32. compassion - Честита нова година, anlov!
05.01.2009 02:01
Където и да си, бъди!
цитирай
33. maminkavania - Здравей и от мен!
09.01.2009 11:52
Аз само те чета, чета и препрочитам...
Не се осмелявах да правя коментари, защото възхищението ми от таланта ти и стойностната ти личност не се побират в думи! (не знам какъв небесен език ще говорим някой ден, ама земния ми речник е често неспособен да изрази достатъчно добре, това което чувствам...или искам другите да почувстват).
БЛАГОДАРЯ !....че пишеш, че споделяш....мен ме докосва....много...!
За тази предстояща година искам да ти пожелая да привличаш с думите и вярата си успех във всичко, с което се захванеш. В дома ти да има спокойствие и радост, разнообразие, чудеса и хубави вълнения! Изобилие във всичко!
Поздрави от нас!
цитирай
34. anlov - Благодаря ви за топлите пожелания, ivesa, Руми и Ваня!
01.02.2009 08:58
Имам си сериозни причини засега да не се размотавам наоколо, но ми се струва някак-си неуместно да ги споделям тук.

Специални и много сърдечни поздрави!
цитирай
35. compassion - Болката от реалния живот
01.02.2009 11:02
или обсебващия ангажимент могат да направят споделянето в нета да изглежда като "размотаване наоколо". Дано не те боли душата. Нека хармонията се възстанови!
С най-добри чувства, Руми
цитирай
36. anlov - Добре, реших да го кажа направо:
01.02.2009 17:47
жена ми ме помоли (ама наистина доста настойчиво :) да отделям повече време на нея и на децата. Усещаше по това време, че ме е загубила някъде тук и аз не можех повече да оспорвам наранените й чувства с моите иначе разумни доводи. Усетих, че е по-добре да скъсам синджира, който ме връзваше за нета, за да й дам реално доказателство, че не съм пренебрегнал своето семейство заради хобито си.

Но ми липсвате страшно, признавам си го. Често-често се хващам да си мисля за вас, обаче нека да оставим времето да изцери някои рани. Все пак, живеем в доста несъвършен свят :)

Ще ми се усмихнете ли в знак, че сте ме разбрали? :)
цитирай
37. ddima - :)))
01.02.2009 17:52
От мен усмивка:), голяма усмивка
цитирай
38. maminkavania - Не една, ами мнооого усмивки:)))))))
01.02.2009 18:19
Жена ти и децата ти заслужават цялото ти внимание!
Аз и мъжът ми си имаме своите "битки" за компютърни занимания. Даже и децата се месят и става "тесен нета за наш'те душици":)))
Все още вкупом ме дразнят с техните безконечни игри, но пък аз си "открадвам" по някоя и друга безсънна нощ и необезпокоявана се отдавам на любимите занимания.
Страхотни и удовлетворяващи мигове със семейството ти пожелавам, защото са НЕЗАМЕНИМИ, а сигурна съм, че и вашата малка семейна вселена ще намери някакъв добър баланс...
Поздрави на всички у дома!
П.П. Ние търпеливо ще си чакаме включване...наминавай отвреме навреме...липсата ти се усеща!
цитирай
39. compassion - Усмива и от мен мило
01.02.2009 22:12
Хубаво го каза maminkavania по-горе. Семейството е много важно. Хобитата трябва да бъдат за разтоварване, а не за натоварване. Не си забранявай да идваш тук, защото това ще го прави още по-желано. Просто си идвай понякога, поразходи се свободно и си иди при милата си съпруга и дечицата си. Тук ние те обичаме, възхищаваме ти се, хвалим те и не искаме нито заплатата ти, нито грижите и помощта. Щастливи сме само от коментар. Разбираш ли защо сме по-привлекателни? Не ни познаваш. Можеш да ни измисляш. А фантазията ти е богата. Заспивай щастливо всяка вечер, мило, ти имаш най-важното...другото е просто хоби.
цитирай
40. anastasiia - И от мен усмивка...:)
01.02.2009 22:43
Всъщност, много усмивки...:)))
цитирай
41. eien - И отново, и отново
23.02.2009 03:41
благодаря за насърчението!
С уважение, Ейен.
цитирай
42. yuliya2006 - КЪДЕ СИ СЛЪНЦЕ ТАНЦУВАЩО И ПРИКА...
28.02.2009 21:17
КЪДЕ СИ СЛЪНЦЕ ТАНЦУВАЩО И ПРИКАЗНО?
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
43. anlov - Зад хоризонта, Джули.
08.03.2009 19:44
Но знаеш, че има много други слънца. Някои от тях и топлят, не само светят :)
цитирай
44. iliada - ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ!
19.04.2009 21:31
Честит празник!:)
цитирай
45. anlov - Благодаря от сърце, iliada!
25.06.2009 14:34
Виждам, че малко съм закъснял, но все пак успях да го получа преди Рождество Христово :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anlov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 950583
Постинги: 177
Коментари: 1515
Гласове: 5167
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930