Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2009 20:40 - Аз не съм педераст и никога няма да бъда!
Автор: anlov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 43607 Коментари: 63 Гласове:
4

Последна промяна: 09.06.2018 09:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
(позицията на един най-обикновен българин, съпруг, баща и християнин във връзка с насрочения за N-ти юни гей-парад в София)    

 

Дали нещо такова можеше да си помисли и после да го напише тук бунтар като мен, запитах се аз днес, ако трябваше да се остави на либералната диктатура да оформя мнението му?

Ето го, от розовия екран ми се лези Азис и клозетно ми се дупи и блещи, като се мъчи с чалгарски номера да ме накара да повярвам, че тая шутовщина е най-нормалното нещо на света. Ама като знаеш, че преди него е имало изискания артистизъм на Георги Парцалев и кадифения чар на Емил Димитров... Пък прекрачим ли граничната бразда, можем да стигнем до такива икони на модерния стайлинг като Версаче, Долче и Габана и сигурно още една дузина такива като тях. А кой ли не е чувал за пойните птички с ляв сексуален уклон Фреди Меркюри, Елтън Джон, Джордж Майкъл, обитаващи някъде из висините над нас?! Докато първият трагично почина от СПИН, завещавайки на събратята си да продължат шоуто му, другите двама вече се сдобиха с узаконени хомо-дружинки, които с гордост представят пред цял свят като свои семейства.

О, и нищо чудно, понеже някои църкви не само че благославят гей-браковете, но и директно вкарват расовите си свещеници в леглата на миряните си.

А върнем ли се доста по-назад в историята, ще си спомним за величия като Александър Македонски, Сафо, митичния Ахил... че даже и за Капо ди тути капи от античния връх “Олимп” Зевс, който също не се е лишавал от еднополови контакти, за радост на обичащите оргиите свои верни поклонници (наричат ги още “езичници”, за да стане по-ясно).

Любител съм на киноизкуството и когато ми остане време, с наслада поглъщам някой и друг филм. Обаче какво ми е впечатлението от последните години? Много рядко е да попаднеш на следа, която да не те отведе в обятията на “свободната” (в това число и хомосексуална) любов. Само ще дам пример с филма “Планината Броукбек”, за който е малко да се каже, че е просто хомо-еротоманска лента. Той ти инжектира такива възгледи и светоусещания, че ако имаш бозава ценностна система, буквално можеш да “обогатиш” сексуалната си ориентация. Защото, както обичат да казват гей-активистите, дори животинският свят е по-напред от нас в това отношение, понеже там се наблюдавала цялата гама от всевъзможни съвкупления и чифтосваници.

Да не би пък ние да страдаме от разни допотопни морални и религиозни скрупули?

Признак на свободомислие и разкрепостеност ли е да извадим знамената за гей-парадите, или поне кротко да си стоим отстрани, докато някой друг ги развява под носа ни?

Ще ни обявят ли за деца и внуци на доктор Менгеле, ако гнусливо откажем да положим клетва пред тях? 

Както намекнах в началото, ако трябваше масовата култура да формира отговорите на тези и разни други такива въпроси, тя щеше, сигурно, да продължи да ни поглъща и изгубва в мъглата си. От една страна, вродените ни инстинкти и страсти щяха да ни тласкат в произволни посоки, само и само да ги удовлетворим, обаче от другата, няма ли пак да се окажем някак странно празни и неудовлетворени? Добре, решаваме да последваме примера на зверовете – и какво от това?! Всред мимолетните наслади, не заприличваме ли повече на тях? Понеже открито отхвърляме моралните норми на своя Създател, в които това явление е обявено не за обикновен грях, а за мерзост и гнусота, за скотско извращение. Или отиваме в другата крайност и започваме да пръскаме отровнозелена жлъч към т.нар. “различни”, от позицията на някаква фюреро-подобна самодостатъчност. Псуваме ги, заклеймяваме ги, обвиняваме ги за всички световни злини, а даже и нерядко садистично ги малтретираме – съвсем, ама съвсем физически.

За жалост, не от земните зверове идва това безумие да наричаме всичко около нас относително и поради тази причина – еднакво приемливо. Само че не е ли лекомислена и опасна подобна позиция, с оглед на последствията, които от хилядолетия насам винаги се оказват неизбежни?


“Обичай себе си и ти ще си влюбен за цял живот”, е казал преди време с насмешка писателят-гей Оскар Уайлд. Мисля си, обаче, че точно това съвсем насериозно се опитват да правят хомосексуалните хора. Те неистово обичат себе си (макар в поносими размери това да е здравословно), ала това е нарцистично вкопчване в някакъв образ-себеподобие, както и в някой друг, напълно подобен на тях, който им отвръща със същото. Трябва ли да имаш вроден ген за това? Не, достатъчен е само един липсващ баща. Или пък майка, която огорчена и озлобена, се опитва да свърши и неговата работа.

Много е трудно така да видиш модел, който да ти покаже как да се отнасяш и служиш на истински различните – съществата от противоположния пол. Защото в много отношения е вярно, че мъжете сме от Марс, а жените – от Венера. Кой от нас още не е разбрал, че сме не само разнополови, но и чуждопланетни?! И че разстоянията помежду ни се смаляват единствено със себеотричане и жертвоготовност. Нещо, което хората с проблемна идентичност панически се страхуват да направят. По обясними причини, те са избрали да играят в чужда, натрапена им от някой друг пиеса. Не знам дали го разбират, обаче играта и фалша им се долавят отстрани. Парадността им ги издава.

Техните зрелищни походи не са ли породени от отчайващата им нужда сами да си повярват? Както и да ни накарат нас ние също да им повярваме. Такова улично тумба-лумба парадиране с нашата сексуалност, която е нещо твърде интимно, няма ли да я опошли, да я превърне в нещо като главно действащо лице на порно-спектакъл?

Ала аз допускам, че точно това възбужда актьорите, чиито физиономии са се слели с маските им. И това можехме да го гледаме почти всяка вечер в “Шоуто на Азис” (безспорно някой се грижи заветът на Фреди да се изпълнява по ноти). Ежедневно, ежевечерно, еженощно да развращаваш цял един народ, като си разнасяш мръсното бельо пред камерите, за някои може да е бунт срещу ориенталската ни закостенялост, но за мен си е чист есхибиционизъм и даже ми намирисва на пошла медийна педофилия. О, да, понеже съм убеден, че се прави съвсем съзнателно, за да прикътка, ако може, и децата.

След като не могат да се размножават по естествен път, тия хора имат ли някакъв друг шанс, освен да се опитват да го правят чрез тяхната наивност и невинност?

Предизвикателни и напористи, гейовете държат постоянно да ни се навират в очите и да разширяват скапващото си влияние навсякъде. Но това всъщност е прокламация на отчайващата им нужда от приемане. Така те са избрали да компенсират комплексите си и дефицитите си. Лесният избор, чрез който прихващат разпространилата се навсякъде епидемия и я предават нататък не само по полов път. 

Не случайно цяла армия от тях се е добрала до медиите, политиката и изкуството. Това са лостове, които те използват, за да изпедерастяват обществото. За тях извратената им сексуалност не е достатъчно да се вихри зад завесата. Вижте ги само какви паради спретват повсеместно. Улични тазобедрени караминьоли, които рекламират свинщината им. И това при условие, че никой не я забранява в личния им живот. 

Не е ли прекалено нагло от тяхна страна, а?! 

Ето защо не трябва да си траем.

Заобикалящата ни нарастваща агресия на хомосексуалната перверзия се опитва съвсем умишлено да ни набута в нейния аудио-видео-двуизмерен свят, за да може да ни натрапва своите модели и образци и чрез своите реципиенти да ги принесе в триизмерния такъв.

Нещо против да не сме нейни зомбита? 

Не трябва ли да им покажем кои още правят жените да раждат и благодарение на това да съществува светът?

“Мълчанието на агнетата” няма ли да ни вкара в зловещ психотрилър, макар в началото да ни изглежда като розова сапунка? Като повече свобода, като повече демократичност, като повече зрялост на едно общество...

Да, но за съжаление, само изглежда така. И това са го разбрали 88-те култури, които според някои антрополози са населявали нашата планета досега. Обаче едва тогава, когато вече е било фатално късно за тяхното оцеляване. Защото учените са изследвали и доказали, че всяка една от тях е процъфтявала, когато е съхранявала сакралността на семейната градивна единица. И обратно – загнивала е, отслабвала е и направо е изчезвала, когато е толерирала едни "по-свободни" форми на съвместно съжителство и на сексуален контакт между хората.  

Изключение не е имало за нито една цивилизация.

Няма да има и за нашата.

Спасителната вест е, че за сегашния потоп от содомия е направен нов, още по-съвършен от Ноевия ковчег – този на Завета с нашия Господ Исус Христос.


 

* В този контекст, бих искал да цитирам само две важни заключения, до които достигат множество учени, като за случая избрах да използвам думите на психиатъра Джефри Сатиновер:  “Не съществува нито едно доказателство, което да сочи, че хомосексуалността е генетична, и никой от изследователите не твърди, че тя е такава. Единствено пресата и някои изследователи го правят, за да впечатляват масите.” “Като всички поведенчески и умствени състояния хомосексуалността не е нито напълно биологична, нито напълно психологична, а е резултат от трудно установими генетични фактори, влияния в утробата на майката, средата след раждането, а също и сложната последователност от повтарящи се избори, извършвани в критични фази от развитието.” (бел. авт.)

 






Гласувай:
4


Вълнообразно


1. анонимен - Половината български мъже са би...
26.06.2009 20:43
Половината български мъже са бисексуални, а другата половина хомосексуални.

По данни на НСИ.
цитирай
2. anlov - А ти от кои си?
26.06.2009 20:47
Може би от тия, дето си я измислят тая статистика.

Аз лично съм чел, че като цяло хомосексуалистите са между 1 и 3 процента от населението в дадена страна (даже не са и 10% - тоя мит е тръгнал от едно изследване, направено в далечната 1940-та година; и то - забележи, сред затворници и хора, предлагащи секс-услуги; и поради тази причина не е представително).

Както ни лъжеха-мажеха навремето за питекантропус еректус, така го правят сега за хомо педаликус.
цитирай
3. rustam - Eeeeeeee
26.06.2009 20:52
Много дълго си го написал
Съзнание, манипулации, световен заговор на педалите...
Чавече, хомосексуалността я има ипри животните.
Така че е ясно - не става нъпрос за човешко съзнание, а за игра на гените.Бог сам е решил така.
Явто че си млад - затова си толкоз категоричен. Хубаво че не си . Ама защо мислиш, че никога нямада бъдеш?
цитирай
4. анонимен - Даже не те прочетох до края.
26.06.2009 20:57
В общи линии схванах мисълта и съм съгласна.Нямам нищо против хомосексуалните хора, жал мие за тях, плашат ме и ме отвръщават.Точно същите чувства будят у мен порното, пошлата чалга и разчапатените жени в мъжките списания.ти харесваш ли това от позицията на пълноценен мъж, аз жената-НЕ.Поздрави за поста,все пак,смело.
цитирай
5. anlov - до rustam: Защо ли?
26.06.2009 21:00
Съжалявам, ако не си го разбрал! Вярно е: прекалено май писах и вече не ми се занимава с лакърдии.

Просто съм твърдо против всякакви маниакални опити за налагане на ДИКТАТУРАТА НА ПЕДЕРАСИАТА.
цитирай
6. anlov - до анон. 4
26.06.2009 21:05
Не, не го харесвам. Това унижава жената, а превръща мъжа в ориенталски деспот и кретен.
цитирай
7. анонимен - Странно...
26.06.2009 21:25
Мъжете с вкус и почтенно мнение са рядкост.Жалко, че в живота си не срещам такива, а само едни мухльовци, поне не са хомо.
цитирай
8. artanis - не знам с какво толкова ти пречат
26.06.2009 22:00
Преди може би 10 години, имаше едно списание Метрополис. Нещо коментираха темата и казаха, че те щели да бъдат първите, които ще приветстват гей парада и последните, които ще се присъединят към него.

И не знам дали от натрапване някой може да си смени ориентацията. Малко ми е съмнително честно казано.

Иначе, като модерен католик, за мен няма никаква разлика между гей парад, комунистическа манифестация или акция на българската православна църква. Към никое от тях не смятам да се присъединявам.

поздрави:
цитирай
9. rustam - Колега
26.06.2009 22:02
Въпросът ми беше почти риторичен.
Аз те разбрах, но искам да ти кажа, че често не решаваш ти. А Той.
цитирай
10. анонимен - Ангелче,..
26.06.2009 22:57
аз те разбрах. Радвам се да те видя, пак!
цитирай
11. анонимен - pi4,tolkowa
26.06.2009 23:00
glyposti si izpisal,az sym gei i ytre 6te sym na gei parada
ne6to protiv??

a ti si zadrysteno kopele.
цитирай
12. mitternacht - ...
26.06.2009 23:25
Това за мъжете, че сме били хомо или би е пълна простотия.След време, още малко ще кажете, че е лошо да си нормален а хубаво-да си ненормален.
Просто някои хора са си бъгнати и явно предпочитат собствения си пол.Мнението ми е-в тях си да правят каквото си искат.Но да не го показват на улицата.Това е.Не би трябвало да имат правото да навират собствената си бъгавост в лицата на народа.

Виж, за жените БИ-сексуални... може би е малко по-нормално, тъй като в една истинска, женствена жена има какво да се хареса :))
цитирай
13. anlov - anon.7
26.06.2009 23:48
Вярно е, че срещаме всякакви хора, но би трябвало да привличаме такива като нас.
Аз мисля, че има доста свестни. Ще се покажат и те, не бой се :)
цитирай
14. anlov - artanis,
26.06.2009 23:50
Явно е, че няма да можем да се засечем по такива места:)
Специални поздрави и за теб!
цитирай
15. anlov - rustam,
26.06.2009 23:52
Той вече го е решил и го е казал.
А е оставил избора на нас.
Нека не го усложняваме и извъртаме по килифарски.
цитирай
16. anlov - неанонимна 10, аз също! :)
26.06.2009 23:56
Мисля, че те познах по обръщението.

Пак ще се срещнем... и няма да е след 10 години, нали?
цитирай
17. anlov - Охоууууууу, бай гей 11,
27.06.2009 00:03
айде да не си изпускаме нервите!
Но все пак, разбирам те защо го приемаш толкоз навътре.
Аре...

И се опитай да задълбаеш малко в себе си, а не да парадираш навън...
цитирай
18. anlov - mitternacht,
27.06.2009 00:07
хареса ми това, което си казал за мъжете. Но мисля, че се отнася и за жените. Сексуалното раздвоение си е жива свинщина, защото е всеядно.
цитирай
19. анонимен - homo
27.06.2009 01:13
hayde da ne pravime zlo .nie moje bi imame ne6to staro ot 20 godini, koyto ni pre4i da vidim nastya6teto.....
цитирай
20. anlov - Dedo,
27.06.2009 02:20
само по думата можеш да разбереш, че става дума за някаква гнусота велика.

Мюсюлманските "разпечатки", както и някои български манастирски такива, едва ли могат да ни служат за пример.
цитирай
21. anlov - homo,
27.06.2009 02:27
благодаря ти за миролюбивия тон!

Кой съм аз, че да кажа кой как да живее, обича и да прави секс, и в тоя смисъл не ти се бъркам в твоята лична сексуална ориентация.

Но има принципи и закони, които стоят по-горе от нашите персоналности и его.

За тях се опитах да споделя.

Те са на гугъл години и затова не са хич за пренебрегване...

цитирай
22. анонимен - Why can't we be friends...?
27.06.2009 05:22
Ima takava pesnichka... Kazvat che horata se strahuvat ot tova koeto ne razbirat. Ne znaia dali straha mozhe da porodi takava omraza, no bezrazlichieto i ogranichenoto suznanie - sus sigurnost! Ne sme nie sudnitzite. Neka vseki si zhivee svoia zhivot i pravi svoia izbor. Ne ti prechat na teb ,ne mi prechat na men. Ima miasto na tazi planeta za vseki, kolkoto i da e razlichen ot nas. Samo za edno sum suglasna - Azis prekaliava s povedenieto si,no vsichki znaem che vinata si e v nas- zritelite. Dokato ima koi da go gleda po TV - toi shte se "prodava". Zhivota e mnogo kratuk za omraza - triabva ni tolerantnost i obich ... kum vsichki! PEACE!
цитирай
23. vesistefanova73 - Прочетох целия ти постинг и
27.06.2009 08:31
ми хареса. Едно от най-аргументираните писания по темата. НО, не съм съгласна с теб...Не знам дали си даваш сметка, че около 90% от хомосексуалните все пак се раждат такива. Те нямат възможност за избор. Ние, останалите имаме и някак си ни е лесно да коментираме и да определяме моралността. Но, като си представиш, че те нямат избор...как мислиш? Дали са особено щастливи от това? Както черните хора не си избират цвета на кожата...същото е. Откакто свят светува винаги е имало хора с различна сексуална ориентация. Също така винаги е имало хетеросексуални със странни сексуални предпочитания, практикуващи всякакви извращения. Но, понеже те не правят паради, някак си не ни се набиват в очите. Опитай се за миг да си представиш, че си на 14, 15 години и изведнъж разбираш, че си хомосексуален...и нищо не можеш да направиш...как би се чувствал? На мен лично, ми е по-скоро тъжно за тях. Защото именно правото на свободна воля е това което човек притежава през целия си живот. Не мога да си представя, какво е да го нямаш...А и отделно от това, вярвам в Божественото присъствие във всеки един човек на тази планета. Не мисля, че някой имат повече Бог в себе си, а други по-малко. И точно затова, нямаме право да съдим, а само да помагаме, ако можем...Поздрави
цитирай
24. djgator - anlov
27.06.2009 10:25
Гей парадите са реклама и привличане на нови членове! Ако нормалните хора, обичащи да правят секс на открито или пък нудистите вземат да правят паради- какво ще стане?? В това общество си има норми- това е! Педалите да си се праскат на закрито и да не се хвалят с това- повдига ми се чак!
цитирай
25. vesistefanova73 - @26 Нудистите
27.06.2009 10:40
правят паради по цял свят...разгледай малко снимки от паради в Европа - голи, с колела, без колела, зад еко-каузи и т.н. Нормалните хора, също правят паради - разходи се из София. Сега покрай изборите и пълно с паради на "нормални".
цитирай
26. annanik - Много удобно - да обвиниш гените за ...
27.06.2009 14:22
Много удобно - да обвиниш гените за нежеланието си да се дръпнеш юздите в изчанчените фантазии. По същата логика, дори много по-логично е садизмът, педофилията, раптофилията (особено тя - възбудата от изнасилване), урофагията (пиенето на урината на партньора), екскрементофилията (консумация на екскрементите на партньора) и тем подобни гнусотии, да ги обявим за генно обременяване по наследство и да ги оправдаем.

Уви, все повече и повече мъже "обръщат резбата". Стига се до отвратителни куриози.

Майката храни бебето в едната стая, а в другата стая таткото прави секс с повиканата по телефона мъжка проститутка. Не си измислям, не фантазирам, не лъжа. Чух това от устата на "метресата", няма мъжки род за тази дума, макар че те се разплодиха неимоверно. Не коментирам моята реакция. Излагам факт.

Това е не само гнусно и противно. Това е мерзостно.

В допълнение на постинга ще спомена, че горепосочения "метрес" е точно от такова семейство. Предостатъчно задоволен, израснал основно под закрилата на маминка и в присъствието на безгласен баща. За какво му е да прави това? Така и не разбрах.
цитирай
27. kentoff - 1. анонимен- Не си прав -
27.06.2009 14:23
Всички българи са тъпи, завистливи и педераси.
"...за мен няма никаква разлика между гей парад, комунистическа манифестация... или акция на българската православна църква."

Да оставим хората да се обичат на воля -
но пропагандатата на гей-лайфа - никога не бива да се допуска, при никакви услония и поводи.
цитирай
28. vesistefanova73 - не е удобно
27.06.2009 14:32
да обвиняваш гените...четете малко (или много) преди да пишете...вече е ДОКАЗАНО, че в 90% е вродено...Тестостерона на майката през 3-тия месец на бремеността...няма да се впускам в лекции - ако някой се интересува, има достатъчно информация по въпроса. Четете и после пишете. Обратното обижда вас и претенциите ви...
цитирай
29. annanik - Ами пробвайте се в ролята на майката ...
27.06.2009 14:38
Ами пробвайте се в ролята на майката с бебето, vesistefanova73
И имайте предвид, че ако сте хетеросексуална, то абсолютно никога не сте застрахована да се намъкнете в нейната кожа.
Като сварите мъжа си да го опъват, се успокойте с това, че той 30 години си е бил нормален - мъж и половина и това, дето се е проявило на 32-та година му е вродено.
Сигурно помага. Не съм била в подобна ситуация и не желая да попадам. Та нямам желание аз да пробвам. Но вие - пробвайте теорията на практика. Може пък и да проработи.
цитирай
30. vesistefanova73 - В случая,
27.06.2009 14:47
не аз трябва да пробвам...за да се озова в подобна ситуация, това би трябвало да го свърши мъжа ми. И знаеш ли, ако се озова в такава ситуация, сигурно няма да съм най-щастливата жена на земята, но това не означава, че трябва да игнорираш и зачеркнеш човека по принцип. Можеш да го зачеркнеш от твоя живот, но по принцип?!? Всеки има право да бъде себе си.
цитирай
31. annanik - vesistefanova73, така е, жените в ...
27.06.2009 15:17
vesistefanova73 , така е, жените в тези игрички са винаги пред някакъв пост фактум.
Не отричам нацяло теорията, но съм повече от убедена, че хомосексуализмът в съвременния му вариант далеч не се основава само на генетичната обремененост.
Разбирам мъжете, които от пубертета си се заглеждат по мъжки дупета. Това приемам, че може нещо да е щракнато. Но тези, които десет години са пълнили гащи при вида на женски крака изведнъж да решат, че могат към циците да прибавят и космат задник - това го приемам просто за едно извращение, нищо повече.
Да, всеки има право да бъде себе си. Съгласих се. Но... някои не могат да го правят безнаказано, само защото така им е щукнало. Ако си болен, лекувай се. Ако си здрав - озапти се. Защото ако тръгнем да даваме правото на всеки да бъде себе си, то тежко и горко на децата ни. Ще ги изнасилват по на 5 годинки, осланяйки се на това, че са били "себе си"

Надявам се позицията ми да е ясна.
цитирай
32. vesistefanova73 - Права си...
27.06.2009 15:41
аз имах предвид онези хомосексуални, които от малки са разбрали, че са различни и не могат да живеят по друг начин...Другите - е, те си решават, в рамките на закона, разбира се. Така или иначе, свободата на всеки свършва там където започва нечия друга свобода...
цитирай
33. анонимен - Преди около година гледах
27.06.2009 16:27
филм по някоя от научните програми - забравих коя. Филма разказваше за гените и хормоните на хората. Не си спомням точно как го обясняваше лектора , но основното беше , че гей се става още в утробата на майката, през месеца в който се вливат мъжки или женски хормони и така плода става момче или момиче ,ако е започнало образуването на мъжки ембрион понякога се вкючва някакакъв друг хормон , който обуславя момченцето в бъдеще да стане гой. Много тъпо го написах - знам, но това е което си спомням, не съм медецинско лице.
Аз не съм против гейовете/ лесбийките - стига да не ми натрапват тяхните възгледи за лювта и сеска.
цитирай
34. borsi - По принцип да си хетеросексуален, ...
27.06.2009 16:40
По принцип да си хетеросексуален, бял мъж става все по-трудно.

цитирай
35. tomich - Здравей, приятелю,
27.06.2009 17:10
Радвам се, че вече си на "активна позиция" в блога. Споделям възмущението ти, но искам да кажа и нещо друго, което смятам че е много по-тревожно от гей-парадите. Според мен проблемът не е само в личния избор на сексуална ориентация на тези 10 % (ако са статистически верни). Озадачават ме не малко щокиращи факти, разпространявани по медиите, от които се вижда как гейове и педофили се срещат и множат точно сред божи служители от висок ранг! Църковни деятели, хора, задължени и призвани да спазват и съдействат за разпространението на християнските добродетели и религиозните морални норми, ги нарушават най-безсрамно. Сигурно ще се съгласиш, че тези извращения просто предопределят избора на сексуалната ориентация и като бонус дават "успокоение" на религиозната съвест, ако я има...Каква ирония, а!
ДА, гей-парадите, публичната голота, ексхибиционизмът са отвращаващи явления в днещното "свободно и демократично" общество. Но те не могат да се премахнат по "демократичен" път, а чрез насилие още по-малко, защото тогава се нарушават светая светих на демокрацията - човешките "права". След като официално разрешиха еднополовите бракове, гей-парадите не можеш ги бутна! В това отношение съм пълен песимист. Остава ни само да си затваряме очите и да запушваме ушите...o, tempora, o, mores!
цитирай
36. borsi - re: 42. silencemurmur
27.06.2009 17:37
Казва се педИатър :))))))))) hahaha..
цитирай
37. turboi4 - Прави ли ви впечатление едно нещо - ...
27.06.2009 18:18
Прави ли ви впечатление едно нещо - ако не да си Боже, някой дръзне да се обяви против педерастщините, то срещу него тутакси скачат и го обявяват, че бил назадничав, недемократичен, че не спазвал правата и хиляди подобни идиотщини!
Добре бе, да му ебеш майката! Как стана така, че толкова нормалните наши поколения оставиха подрастващите да са или пълни педали, или бисексуални, а само една неголяма част да са си нормални, защото аз под нормални разбирам хетеросексуални!
Ходя с млади жени и се удивлявам на разказите им за това, колко изпедерастени има!
И друго - кой ни натриса този педалски пасквил по улиците?!
Ние нямаме такива традиции, а и миналата година се видя, че неуспехът бе пълен!
Добре, защо тогава тази година пак?!
Кой и каква сметка има от това?!
Ето на тези въпроси трябва да си отговорим!
цитирай
38. анонимен - анонимна
27.06.2009 19:22
,,След като официално разрешиха еднополовите бракове, гей-парадите не можеш ги бутна!``

Гей браковете НЕ СА официално разрешени!!!
И няма да бъдат ако съвестите ни са будни!
Едва три щата в Америка разрешиха еднополовите бракове и в Калифорния между впрочем след законен референдум населението отказа да приеме ненормалното за нормално!
Проблемът е че тук в България имаме постоянен комплекс ,че сме назадничави, недостатъчни, изостанали и все трябва да догонваме. Доколкото помня три са страните в Европа, които са узаконили тези бракове. Но натегачеството на нашите политици е умело използвано от организацията Джемини и тем подобни.
Никой, нито Европейски съюз, нито Амнести интернешънъл , могат да ни принудят да приемем и узаконим беззаконното!
И към тези от вас които елементарно сте повярвали ,,научно`` доказаното генно деформиране на хомосексуалистите;
Науката може и е използвана за политически цели!
Твърде наивно забравихме еволюционната промивка на мозъците с която 45г. ни убеждаваха, че произхождаме от маймуни!
Наскоро четох един от професорите по психология, който участва активно в битката за дефиницията на хомосексуализма като заболяване-психическо. Активноста на гей- организациите в Америка е довела до там, че да извадят тази поведенческа аномалия от учебниците по психология! Все още ли вярвате на ,,доказателството,, за генната обремененост и колко политически независимо е то?
цитирай
39. анонимен - cornflower
27.06.2009 20:19
- Извратеността е мода
и се диктува от такива като азис.
Обществото трябва да ги линчува, за да не я предават на децата ни.
Истинските хомосексуалисти са болни и трябва да бъдем толерантни към тях, като обаче им помагаме да се лекуват!
Вижте какво пише в Библията - бракове ли???
Това вече е политика!!!
цитирай
40. анонимен - 46анонимен
27.06.2009 20:24
Я па ти, ами азисчо официално не се ли омъжи за китаеца?
цитирай
41. анонимен - Информациите ви
27.06.2009 20:37
са много бедни!
цитирай
42. tomich - анонимна46
27.06.2009 20:52
По принцип не дискутирам с анонимни, но ще направя изключение.
1."Никой, нито Европейски съюз, нито Амнести интернешънъл , могат да ни принудят да приемем и узаконим беззаконното!" Така се пирончим на всичко и накрая пак се подписваме...
2. Аз съм последния, когото могат да убедят, че произхождаме от маймуни. Интересно е, че продължават да убеждават целия свят.Но това едруга тема...
Вярвам, че болестите на психиката, а и други болести, може да се предават по генен път. Прочетете повечко по този въпрос за обща култура. Не вярвам обаче, че наследствеността има нещо общо с политиката. Просто е смешно да мислите така.
3. Не разбрах какво предлагате в крайна сметка?
цитирай
43. анонимен - ан49
27.06.2009 20:57
Амчи дай твоите богати информации, бе!
цитирай
44. cornflower - Някой вече ме е цитирал от друг пост, ...
27.06.2009 21:18
Някой вече ме е цитирал от друг пост, но благодаря, че поне не ме е извратил, каквато практика съществува в блога.
По въпроса за хомосексуализма бих добавила, че Църквата трябва здраво да си влезе в ролята.
Ако Бог ни дава правото на избор, то той е заложил стремежа у нас да вървим нагоре по лествицата, т.е. да ни направи духовни по свой образец!
Обратното е хранене на плътта, за което Бог също ни дава права, но което води надолу до посочените животински образци. Безспорно такова приземяване означава затъпяване и ....заробване! Като се прибави удобната маймунска Дарвинова теория за произхода на света - ето ти комунизъм!
Ами да - хомосексуализма и извратеността въобще, е резервната, все още неизползвана ниша на сергеевци да продължават властта си!
Та те за власт биха клонирали азис!!!
цитирай
45. анонимен - анонимна-46
28.06.2009 10:08
Не всички болести на психиката се обуславят генетично, макар че има такива предпоставки и при шизофренията. Но това което автора на блога обсъжда тук не е причините за хомосексуалността а опита да се наложи този вид поведение, което мнозинството приема за неморално, върху общите морални ценности. Агресията в себеутвърждаването на хомосексуалните е дразнещата и плашещата. Политическият оттенък е в това, че на приемането на това поведение се гледа като на естествено и задължително демократично мислене! Но ако демократичност означава управлние на народа, то тогава имаме в наличност налагане на малцинствена група върху позицията на народа. Ясно е че никой не желае да наложи на тези хора да променят живота си или да им се меси в избора. Но всеки от нас има същото право на избор да не търпи агресивното налагане на това поведение, което смята за неморално. (Това касае и отвратителните сексистки реклами които продават всичко от алкохол до тоалетна хартия) В този смисъл казах, че в повечето страни в Европейския съюз НЕ СА узаконени бракове между еднополови двойки,( а там където са ви очаква затвор, ако посмеете да цитирате Посланието на апостол Павел до римляните 1;24-28 и да кажете , че според християнското учение това е мерзост, която Бог осъжда) И всяка страна членка има своето право на позиция. Ако г-н Президента употреби правото си да проведе референдум по този въпрос, ще стане абсолютно ясно какво иска демоса в България. Както и по много други въпроси.
цитирай
46. anlov - Напълно съгласен с мнението на анон.46/53
29.06.2009 14:34
Някои тук казаха: я ги оставете гейовете на мира, какво се заяждате само с тях.
Излиза, че ние сме гадните одумвачи и критикари.
Но аз не мисля така.
Гейовете са предизвикателните и напористите, те държат постоянно да ни се навират в очите и да разширяват скапващото си влияние навсякъде. Не случайно болшинството от тях са се добрали до медиите, политиката и изкуството. Това са лостове, които те използват, за да изпедерасяват обществото. За тях извратената им сексуалност не е достатъчно да се вихри зад завесата. Вижте ги само какви постановки спретват повсеместно. Шарени и гръмки спектакли, които рекламират свинщината им. И това при условие, че никой не я забранява в личния им живот. Не е ли доста нагло от тяхна страна, а?!
Ето защо не трябва да си траем.

цитирай
47. anlov - Веси 73,
29.06.2009 14:45
явно си чела информация, която е доста преувеличена. Тия 90% са си жива пропаганда на хомосексуалността и много учени само биха се усмихнали скептично. В революционния, както го наричат доста учени на запад, труд на д-р Джоузеф и Линда Николози "Превенция на хомосексуалността" е застъпена съвсем друга теза. И тя е официално възприета от Американската асоциация за превенция и терапия на хомосексуалността. С две думи гласи, че хомосексуалността е заучено поведение, повлияно от множество фактори, като почти е задължително да е налице дисфункционално семейство в ранните години и поради тая причина е неспособността на потърпевшия да се индентифицира с родителя от същия пол.
цитирай
48. anlov - Гробарче, стари ми приятелю, радвам се да те чуя!:)
29.06.2009 14:49
Как вървят нещата при теб? Пиши ми, моля те, искам да зная.

Извинявай, че не съм активен тук, но съм малко като татко Барба: понякога приемам формата на нещата, до които се допра. В момента просто ми е много напечено и реших за известно време (не зная колко ще е то) да се откъсна от блоговете.
цитирай
49. anlov - Томич, имам много приятен спомен от теб тук и ти благодаря, че се обади.
29.06.2009 14:57
Да, жалко за педераслъка в църквите. Сърцето ми се свива, като чуя за поредния църковен хомосексуален брак. Последно четох за кмета на Осло, който се сдобил със свещеник в леглото си. Боже, каква отвратителна гнусота!

Затова смятам, че трябва да изразяваме позициите си по въпроса, защото тия извратеняци дават извратеняшко евангелие на миряните си.

Специални поздрави от мен, един ден ще се видим с теб на живо, да знаеш!
цитирай
50. anlov - cornflower,
29.06.2009 15:00
мислим и чувстваме еднакво. Това ми доставя огромно удоволствие и наистина съм благодарен в сърцето си за теб!
цитирай
51. anlov - annanik,
29.06.2009 15:02
докато те четях сега, ти се кефех максимално. Много живот и хъс има в теб! :)
цитирай
52. anlov - Турбо
29.06.2009 15:09
си е турболентен както винаги:)
Много е хубаво в днешно време да почувстваш подкрепата на един расов хетеросексуален мъжкар!!!
цитирай
53. anlov - borsi,
29.06.2009 15:18
да, така е, ама нека не се срамуваме от нормалността си, щото тия извратени глашатаи почти дотам ни докараха:)

"Пляс-пляс педалите" в случая означава, че отвреме-навреме трябва нежно да ги шамаросваме, за да си стоят кротко в ъгъла, където им е мястото.

Нищо лично, гейове, нали разбирате?! Просто трябва да си пазим децата, жените и държавата. Не се учудвайте, ако наглостта ви ни кара да звучим и действаме понякога по мъжки.

Все пак, не всички сме с меки китки като вас.
цитирай
54. annanik - докато те четях сега, ти се кефех ...
29.06.2009 16:07
anlov написа:
докато те четях сега, ти се кефех максимално. Много живот и хъс има в теб!:)))


Благодаря покорно! Радвам се, че се харесва :)

Надявам се да си надникнал и зад това, което е "хъс и живот". Макар че не е много лицеприятно :(
цитирай
55. anlov - Да, усеща се.
29.06.2009 16:14
Но най-пълнокръвният живот извира от недрата на болката, особено когато има воля тя да бъде преодоляна и забравена. Рано или късно, това усилие се отблагодарява.
цитирай
56. annanik - Така е. Преодолява се. . . с много ...
29.06.2009 16:25
Така е. Преодолява се... с много време, нерви, усилия, старания. Макар че би било по-добре изобщо да не възниква.
Само ако мъжът си оставаше мъж...

Наистина е много чудно. Педерастите стават все повече и повече, въпреки че не се размножават.
цитирай
57. anlov - Ами, те са като венерическите болести -
29.06.2009 16:40
ако си малко мекушав, комплексиран и с много дефицити, решаваш да компенсираш всичко това с по-лесния и достъпен вече навсякъде педерасизъм. И оп, прихващаш заразата по полов път.

Но всичко това не означава, разбира се, че в личен план трябва да се отнасяме към тях враждебно и осъдително. Напротив - вярвам,че най-добрата терапия за познатите ни гийове се намира в баланса между искреното съчувствие и говоренето на истината безкомпромисно, според святия Божествен стандарт.

цитирай
58. annanik - anlov, не ми се сърди, ама не мога да ...
01.07.2009 10:12
anlov, не ми се сърди, ама не мога да приема за своя твоята гледна точка.
Не само съм се отнасяла, отнасям се и ще се отнасям към тях враждебно и осъдително, но с личен опит, бая горчив, съм се убедила (за себе си говоря все пак), че искреното съчувствие и говоренето на истината в какъвто и да било вариант, нищо не променя.

Да, възможно е да има хора, на които Господ е дал дарбата да им въздействат по някакъв начин, но явно аз не спадам към тях. За мен педигритата са равни на всички сексуални извратеняци. Приемам, че имам мизерно количество хора, които така си се раждат. Гледала съм документални филми по темата, чела съм купища литература. Но... Това с генетиката си е като медицинското освидетелстване на убиец, за да не получи смъртна присъда.

За мен педалите са извратеняци и толкоз. Поне 95% от тях са именно такива.
цитирай
59. anlov - Анна, не ти се сърдя, разбира се.
02.07.2009 09:06
Обаче за мен достойни за презрение са гнусотиите и престъпните дела на човеците, а не техните личности. Мисля, че така се намира път към сърцето и на най-големия изверг. Понеже простичката истина тук е, че вероятно той е станал точно такъв, защото никой не се е погрижил навреме да му даде това, от което личността му най-много се е нуждаела - любов и безусловно приемане.
Такъв е и начина, по който Господ третира нас, грешниците. С голяма, нечовешка милост (иначе просто нямаше да имаме никакъв шанс :)
Ако си гледала, примерно, "Камерата" или "Последен танц" - там е показано как може да се съкруши сърцето и на най-закоравелия извратеняга. Спомни си само случая с убиеца Савел и мисля, че ще разбереш моя начин на мислене.
цитирай
60. анонимен - anlov
02.07.2009 13:37
Напълно подкрепям позицията ви!!! Вие сте истински мъж и бих искал да ви стистна ръката ако имах тази възможност. Надявам се че съвсем скоро отново ще пускате нови и смислени постинги.
С уважение - Човекът търсещ истината- istinataa
цитирай
61. anlov - Благодаря ти, приятелю!
03.07.2009 08:10
И аз съм в отбора на търсещите, затова е възможно да сме се надушили :)

цитирай
62. анонимен - .......
07.08.2009 00:22
.....пази Боже сляпо да прогледне!!??.....
цитирай
63. anlov - И пази, Боже,
23.08.2009 23:03
прогледнало да ослепее така!...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anlov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 972129
Постинги: 177
Коментари: 1515
Гласове: 5167
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031